Élő adásban ájult el a Híradó műsorvezetője késő este!

Milliók látták, ahogy nem segített neki azonnal. A kamera egy szempillantás alatt visszaváltott a másik műsorvezetőre, aki döbbenten ugyan, de próbálta tartani magát. Egyesek szerint túlzottan is. A férfi nem ugrott fel, nem szaladt oda, nem kérdezte meg, hogy jól van-e a kolléganője. Ehelyett folytatta a műsort, mintha mi sem történt volna, majd sietve reklámszünetet jelentett. A stúdióban dolgozó stábtagok rohantak csak oda a földön fekvő nőhöz, miközben a nézők milliói sokkos állapotban figyelték az eseményeket.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez a harmadik generációs Subaru Crosstrek a 2022 végén bemutatott hatodik generációs Impreza ötajtós testvérmodellje.
Ahogy az Impreza, úgy ez az autó is a Subaru Global Platform továbbfejlesztett, megerősített és merevített változatára épül, amely teljes egészében acélból készült, 10%-kal nagyobb torziós merevséget kínál az előző padlólemezhez képest, miközben valamelyest könnyebb is.
A Subaru a legújabb formanyelvét, amely ezen az autón is látható, ‘Dynamic X Solid’-nak nevezi (amit valószínűleg 1999-ben már végigjátszottam Sega Dreamcasten). Akárhogy is, ez egy karakteresebb, agresszívabb megjelenésű autó, mint a régi XV, és ez a plusz vizuális lendület előnyére válik.
A Crosstrek alig kevesebb mint 4,5 méter hosszú, így az európai piacon a nagyobb, de konvencionálisabb családi ferdehátúak közé tartozik (pl. Honda Civic, Skoda Octavia), de 1600 mm-es magassága (tetősínekkel együtt) mintegy 200 mm-rel magasabb, mint ezek többségé.

Ez részben a Subaru egyedi futómű-beállításainak köszönhető: a Crosstrek hosszú rugóutakat kapott, ami 220 mm-es szabad hasmagasságot eredményez – ez több, mint amit sok közepes vagy akár nagy SUV kínál (a Kia Xceed például 184 mm-rel bír). Az első tengelyen McPherson rugóstagok, hátul dupla lengőkaros felfüggesztés dolgozik.
Míg más piacokon erősebb benzinmotoros és plug-in hibrid változatok is elérhetők, Európába kizárólag a Subaru jól ismert e-Boxer mild-hibrid hajtáslánccal érkezik. Ez egy 2,0 literes szívó benzinmotorral és egy 16 lóerős, 66 Nm-es elektromos motorral dolgozik, amely egy 600 Wh kapacitású lítiumion akkumulátorból nyeri az energiát.
A rendszer könnyűsége, helytakarékossága, valamint hatékony energia-visszanyerő képessége tette vonzóvá a Subaru számára – különösen terepen. A rendszer nem kínál tisztán elektromos üzemmódot, de állandó összkerékhajtású, normál körülmények között 60:40 arányban osztja el a nyomatékot elölre és hátra, és szükség esetén ennél jelentősebben is képes eltolni az arányt bármely tengely felé. Sár- és hóabroncsok is szériafelszereltségként járnak hozzá, így könnyebb terepen igazán otthon érzi magát – ebben a méret- és árkategóriában ez ritka.
A rendszer teljesítménye 134 lóerő és 182 Nm, ami kevesebb, mint a kifutó XV e-Boxeré. A Subaru azonban újrakalibrálta a Lineartronic CVT váltót, így a papíron alacsonyabb teljesítmény ellenére nincs érezhető visszaesés a gyorsulásban – ugyanakkor főbb riválisaihoz képest kissé alulmotorizáltnak tűnhet.
A dizájn részleteit is finomították: a hátsó ablaktörlő például 45 mm-rel nagyobb törlési tartományt fed le, az első szélvédőhöz pedig harmadik fúvókát adtak a hatékonyabb mosáshoz, főleg a kamerákra épülő biztonsági rendszerek támogatásához. A belső tér kényelmesebb és csendesebb, mint korábban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük