Élő adásban ájult el a Híradó műsorvezetője késő este!

A kommentelők nem kímélték a műsorvezetőt. A reklám után a férfi röviden közölte: Camryn már magánál van, mozog, és a mentősök vizsgálják. Az internet azonban ekkorra már felrobbant. Nézők ezrei bírálták a műsorvezetőt, amiért nem mutatott több emberi reakciót. A történtek a Fox News stúdiójában zajlottak le. A híradós, Camryn Kinsey, Jonathan Hunt oldalán lett rosszul, élő adásban. Itt tudja megnézni a felvételt!

VIA Tv2

Ez is érdekelhet:

A Subaru állítása szerint alapos munkát végzett az új Crosstrek vezetési pozíciójának optimalizálása terén: néhány kulcsfontosságú centiméterrel több helyet biztosított a vezető körül, illetve újratervezte az ülést, hogy ne csak megfelelő tartást adjon, hanem jobban védje is az utast a mozgás közben fellépő fejrázkódással szemben.
Az autó valóban bőséges lábteret kínál elöl, és a fejtér is megfelelő, a vezetési pozíció pedig csak enyhén tűnik megemeltnek – nem különösebben SUV-szerű. A kilátás minden irányban nagyon jó, amit a nagy üvegfelületek, a tágas hátsó ablak és a vékony oszlopok is segítenek.
A 11,6 hüvelykes, álló formátumú multimédiás rendszer korrekt és jól felszerelt, bár a grafika és a betűtípusok úgy festenek, mintha Geordi La Forge kezelte volna őket a Star Trekből.

A beltér hangulata tipikusan Subaru: rengeteg fizikai kapcsoló mindenfelé – ez éles ellentétben áll az európai ferdehátú modellek egyre inkább minimalista, digitalizált megközelítésével. Ez a gyakorlatias hozzáállás megkönnyíti a fűtött ülések, klíma, tükrök és a fedélzeti számítógép kezelését. Ugyanakkor elavult külsőt kölcsönöz az utastérnek – ezt erősíti a klasszikus analóg műszercsoport és a 90-es éveket idéző betűtípusok, grafikák is.
Azok számára viszont, akik kifejezetten elutasítják a mai utastér-dizájn egyre sterilabb, kijelzőközpontú világát, a Crosstrek kifejezetten üdítő lehet.
Az anyagminőség tisztességes, ahogy azt a Subaru-tól megszokhattuk, bár a gyártó próbálkozása, hogy szintetikus szürke borításokkal fokozza a prémiumérzetet, nem igazán sikeres – ezek nem sokkal jobbak, mint a kemény, de legalább strapabíró és sajnos elég rideg műanyagfelületek. Egyértelmű, hogy ez az autó nem a prémium elegancia miatt lesz választva.
Hátul a második üléssor meglehetősen tágas: a mérések szerint 40 mm-rel több a lábtér, mint a nyolcadik generációs Volkswagen Golfban, bár a fejtér kicsivel kevesebb. A csomagtartó mérete hosszban és szélességben jól teljesít a kompakt ferdehátú kategóriában, azonban kissé sekély, mivel a hibrid rendszer kialakítása miatt nincs alsó tárolórekesz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük