A valóságban azonban a tízmillió forintos kérdés hozta ki belőle az érzelmeket: azt kellett megmondaniuk, melyik ABBA-sláger jogdíját ajánlották fel az UNICEF-nek. A helyes válasz – Chiquitita – Stohl színházi munkáján keresztül jutott eszébe, mivel szerepel a Mamma Mia! című darabban. Az is meghatotta, hogy a válaszadás előtt szóba kerültek a szüleik, és az, mennyire büszkék lennének rájuk.
VÉGÜL ELÁRULTA: A SAJÁT MÚLTJA MIATT SÍRT, MERT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Autópályán kissé kevésbé lelkes a Kona Electric, viszont ha egy mezőgazdasági járművet kell megelőzni egy B kategóriás úton, arra elegendő ereje van, és ezt viszonylag gyorsan meg is teszi. Még akkor is, ha alaposan meghajtjuk, az autó kifinomultsága megmarad: a futómű nagy rugóutat kínál, így könnyedén megbirkózik az úthibákkal, ugyanakkor a rugalmassága nem jár együtt zavaró oldaldőléssel a kanyarokban. Az összhatás jól kiegyensúlyozott, és egyértelműen a kényelmet helyezi előtérbe.
A belépő szintű Advance felszereltség 17 colos kerekeken érkezik, szemben a többi modellben alapnak számító 19 colos felnikkel. Gyanítható, hogy ez a kisebb kerékméret is hozzájárul a kiemelkedő rugózási kényelemhez. A csúcsváltozatnak számító Ultimate kivitel esetében, ha a kényelmet előnyben részesítjük, felár nélkül választhatjuk a kisebb, 17 colos kerekeket, amelyek nemcsak kényelmesebbek, de nagyobb hatótávot és jobb energiahatékonyságot is kínálnak az alacsonyabb gördülési ellenállás miatt.
A Kona Electric – ahogy sok más Kia és Hyundai elektromos modell is – négy fokozatú regeneratív fékrendszerrel rendelkezik, valamint egy pedálos üzemmóddal is, amely lehetővé teszi, hogy a vezető azonnal lassítson pusztán a gázpedál felengedésével. Ez nemcsak növeli a vezetési hatékonyságot, hanem visszanyert energiát is visszatáplál az akkumulátorba. A változtatható regeneratív fékezés ráadásul fokozott bevonódást kínál a vezetési élménybe, ellentétben például a Volvo EX30-cal, amely csupán egyetlen (be vagy ki) regenerációs módot kínál, így nem lehet az útviszonyokhoz vagy a forgalmi helyzethez igazítani a fékezést.
Egy dologra azonban érdemes figyelni: ha kikapcsoljuk a regeneratív rendszert, és kizárólag a hagyományos fékpedált használjuk, akkor erősebben kell rálépni, hogy az autó valóban lassulni kezdjen.