Előrébb hozták az óraátállítást!

2025-ben október 26-án éjszaka kell visszaállítani az órákat. Ez valamivel korábban lesz, mint az előző években: 2024-ben október 27-én, 2023-ban október 29-én, míg 2022-ben október 30-án történt az őszi átállás. A korábbi dátum egyben azt is jelenti, hogy a napkelte és a napnyugta is egy órával előbbre tolódik.
VALÓBAN EZ LESZ AZ UTOLSÓ ÓRAÁTÁLLÍTÁS? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hajtásláncok papíron erősek, de a vezetési élmény összességében csalódást okoz. A Sealion vezetői kétféle akkumulátor-kapacitás és kétféle motor-konfiguráció közül választhatnak, három modell között elosztva. A Comfort a csak egy motoros opció, amely 308 lóerőt és 380 Nm nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre. A Comfort és a Design AWD modellek mindkettő 82,5 kWh-s akkumulátort használnak. A Design AWD a négykerék-meghajtást a kétmotoros rendszernek köszönheti, így összteljesítménye 523 lóerő és 690 Nm nyomaték, emellett több futómű- és fékrendszer fejlesztést is kapott, hogy kezelje a megnövekedett teljesítményt. Az Excellence változat ugyanilyen teljesítményt nyújt, de nagyobb akkumulátorral, így hosszabb hatótávval.

Az egymotoros Comfort modell 0-ról 100 km/h-ra (0-62 mph) 6,7 másodperc alatt gyorsul, míg mindegyik Sealion változat végsebessége 134 mph, ami meglepően magas egy elektromos SUV esetében, mert a legtöbb versenytárs alacsonyabb végsebességet állít be a hatótáv növelése érdekében. A Design AWD ennél gyorsabb, 4,5 másodperc alatt éri el ugyanezt a gyorsulást, ami nem olyan gyors, mint a Tesla Model Y Performance vagy a Hyundai Ioniq 5 N, de családi SUV-hoz képest így is nagyon fürge. Az Excellence modellnél a nagyobb akkumulátor ellenére azonos teljesítményt ígér a gyártó. A valós vezetési élmény azonban nem olyan látványos: a teljesítmény megvan, de nem az a döbbenetes gyorsulás, amit várnánk. Ennek egyik oka a gázpedál késleltetett reagálása, amely hosszabb pedálút mellett lassabb választ eredményez. Ez a hosszú pedálút viszont segít a sima vezetésben alacsony sebességnél, de összességében a válaszidő miatt a vezetési élmény nem tökéletes.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük