Előrébb hozták az óraátállítást!

Az óraátállítás körüli vita továbbra sem jut nyugvópontra. Bár az Európai Unióban felmerült annak megszüntetése, a kérdés nem élvez elsőbbséget, ezért egyelőre nem történt érdemi előrelépés. Kritikusai szerint a váltás felborítja a biológiai óránkat, ami jelentős terhelést róhat a szervezetre. Ugyanakkor vannak kutatások, amelyek az őszi átállás előnyeit is hangsúlyozzák. Hosszabb távon tehát továbbra sem látszik egyértelműen, milyen jövő vár az óraátállításra.

VIA EUP

Ez is érdekelhet:

Városi használat során a hátsó kilátás korlátozott, ami még inkább kiemeli a nagy méreteket, és bár a körkörös kamerarendszer nagyon éles képet ad, az alacsony sebességű manőverezés nem olyan egyszerű, mint a legjobb versenytársaknál. Vannak ennél könnyebben vezethető hasonló méretű autók városban. A fékenergia-visszatáplálás két szinten állítható, és bár a középkonzolon lévő kapcsoló nem olyan intuitív, mint a kormányon elhelyezett váltófülek néhány riválisnál, még mindig jobb, mintha a képernyős menükben kellene állítani a rendszer működését. Ez előrelépés a Tesla Model Y-hoz képest, ahol a fékenergia-visszatáplálás nem állítható.

A Sealion 7 futóműve sem a kategóriája legkényelmesebb, sem a legjobban kezelhető. A karosszéria kicsit bizonytalanul billeg kanyarban, mivel nehéz megbirkóznia a jármű tömegével, ami egyébként sem jellemző az elektromos SUV-kre, ahol általában nem számítanak nagy agilitásra. Egyenes útszakaszokon a lágy futómű kevésbé kényelmes, mint például a Hyundai Ioniq 5 esetében, míg egy Ford Capri sokkal élvezetesebben és rugalmasabban viselkedik kanyarban. Autópályán a Sealion érzi magát a legjobban, bár a rugózás itt is kissé feszültséggel teli, még nagyobb sebességnél is. A kormányzás túlságosan érzékeny, de nem elég pontos, ezért többször kell korrigálni a kormányt, hogy egyenesen haladjon a BYD, főleg gyorsabb tempónál, mint más versenytársaknál.

A BYD Sealion 7 hatótávolsága minden modellnél elfogadható, de nem kiemelkedő, míg a csúcsmodell ultra-gyors töltési sebességgel rendelkezik. Az értékcsökkenés a kategóriában megszokott szinten van, bár a biztosítási csoportok magasabbak. Az árak 47 ezer fonttól indulnak és 59 ezerig terjednek, ami kínai SUV-hoz képest drága, de rengeteg alapfelszereltséget kap a vásárló, és a választható extrák szinte csak a fényezésre korlátozódnak, így nem lehet jelentősen növelni az árat.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük