A MÁV tájékoztatása szerint a „szellemvonatként” mozgó szerelvény az indulás után három váltót is megrongált, mielőtt Nyírcsaholy közelében végül megállt. Az eset éjjel 2 óra körül történt, a vonatot szombaton műszaki hiba miatt állították le az állomáson.
A vasúttársaság közölte, hogy nem történt baleset vagy személyi sérülés.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hátsó utasok számára a hely továbbra is szűkös, ám a 110-es karosszériaváltozat különleges trükköt tartogat: plusz hátsó üléseket kapott, ráadásul ezeket a korábbi Discoveryből vették át, így meglepően kényelmesek. A Defender tehát nemcsak terepen, hanem utasszállítóként is meglepően sokoldalú.
Persze a kompromisszumok nem hiányoznak. A szervizelés költséges, és a CO₂-kibocsátás (291 g/km) sem teszi éppen környezetbaráttá. A fogyasztása is meglehetősen magas – 19,1 mérföld gallononként (kb. 14,8 l/100 km) –, de ha figyelembe vesszük, hogy állandó összkerékhajtású járműről van szó, ez nem is annyira rossz eredmény.
Az árlistát nézve a Defender jó ár-érték arányt kínál: a gazdag felszereltség, a strapabíró technika és a hétüléses kialakítás együtt egy olyan csomagot alkot, amely nemcsak a terepen, hanem a vásárlók szívében is megállja a helyét. Az idők változhatnak, de a Defender szelleme változatlan – továbbra is a valódi kalandorok autója.
