A mátészalkai váltókezelő időben észlelte, hogy a szerelvény elindult, ezért a sorompókat lezárta, így sikerült elkerülni a tragédiát.
A rendőrség és a vasútbiztonsági szakemberek vizsgálják, hogyan történhetett meg, hogy a jármű emberi beavatkozás nélkül mozdult el. A MÁV egyelőre annyit közölt, hogy az esemény körülményeit részletesen kivizsgálják.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
Elsőre a 291 lóerős, 3,5 literes V6-os motor nem tűnik különösebben lenyűgözőnek – legalábbis addig, amíg nem kezdjük igazán pörgetni. Tipikus Honda-módra ez a motor a fordulatszámot szereti: a maximális nyomaték csak 5000-es fordulatnál érkezik meg, vagyis ahhoz, hogy igazán életre keljen, erősen kell dolgoztatni. Amikor viszont megtesszük, a motor hangja gyönyörű, feszes és sportos morgásba vált, ami önmagában is élménnyé teszi a gyorsítást – ha nem lenne ott a váltó, ami némileg visszafogja a lendületet.
A Honda Legend ötsebességes automata váltója ugyanis kissé régimódi érzetet kelt: a fokozatok között nagyok a váltási ugrások, így például másodikban akár 120 km/órás sebességet is elérhetünk. Emiatt a motor sokszor kívül esik az ideális fordulatszám-tartományon, és az autó nem tűnik annyira lelkesnek, mint amennyire a motor karaktere indokolná. Igaz, a váltó gyorsan dolgozik, de a kapcsolások nem olyan finomak, mint például egy automata esetében, így az összhatás kissé zaklatott, főleg városi körülmények között. A motorzaj is kissé erősebb a vártnál, és a futómű is feszesebben viselkedik, mint amit egy luxuslimuzintól elsőre várnánk.
