Elvesztheti otthonát az ápoló anya!

“Ha nem tudom kifizetni, elviszik a lakásunkat, az pedig esélytelen, hogy a betegséggel szenvedő lányommal albérletet találjunk. Ha otthonba kell adnom a lányomat, a biztos ha/ál vár rá” – mesélt reménytelen helyzetükről- nyilatkozta az édesanya!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A GT legújabb kínálatának középpontjában egy vadonatúj plug-in hibrid hajtáslánc áll, amely egy új, 548 lóerős, 4,0 literes V8-as motort és egy 187 lóerős elektromos motort tartalmaz, amely a Conti nyolcfokozatú duálkuplungos váltójában található. Ez lehetővé teszi a vezető számára, hogy egyszerre minden működésbe lépésével 772 lóerőt használjon.

Ez az új GT Speed mindegyik korábbi Bentley-t felülmúlja és hatalmas mértékben javítja a CO2-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást minden korábbi Continental GT-hez képest, legalábbis a WLTP fogyasztás és károsanyag-kibocsátási ciklusok alapján. Az autó összesített benzin-elektromos forgatónyomatéka 728 lb-ft, ami az elektronikus vezérlésű négykerékhajtással és tapadásellenőrző rendszerekkel együtt lehetővé teszi, hogy az autó lehúzzon egy döbbenetes 0-100 km/h időt 3,2 másodperc alatt és egy hasonlóan sürgős 0-160 km/h időt 6,9 másodperc alatt, miközben eléri a 208 mph (335 km/h) végsebességet.

Az autó egy új, kétkamrás légrugózási rendszert és dupla szelepes lengéscsillapítókat kapott, amelyek extra rugalmasságot biztosítanak a három fő vezetési mód (Sport, Comfort és Bentley) számára. A Sport mód most még jobb finomítást és felfüggesztési elszigeteltséget kínál. A Comfort továbbra is rendkívül engedékeny, miközben megszünteti az előző modellnél tapasztalható maradék visszapattanást a nagy amplitúdójú dudorok felett.

Az akkumulátor, amely 200 kg-ot nyom, élesíti a Bentley súlyeloszlását 49:51 arányban, elöl és hátul, egy olyan egyensúly, amelyet a vállalat felfüggesztési mérnökei ideálisnak tartanak a kis túlkormányozottságú kezelhetőséghez, amelyet biztonságosan be lehet építeni egy olyan autóba, amelyet egy sokoldalú alvázstabilitási rendszer véd. Negatívumként említhető, hogy az akkumulátor miatt ez a GT nehezebb, mint bármelyik másik 21 év alatt, bár a hatások szinte észrevehetetlenek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük