A család a történtek után beperelte a kórházat, az eljárás 6 éve húzódik. A sorozatosan vesz/ett bí/ós/gi ü/yek miatt hatalmasra hízott a pe/kö/tség, aminek megfizetését most az édesanyától követelik. Ennek összege már 2,6 millió forint.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A 2025-ös Bentley Continental GT Speed új hibrid rendszere egy teljesen új teljesítmény dimenziót hoz létre. A GT most akár 50 mérföldet is képes megtenni tisztán elektromos hajtással, akár 87 mph sebességgel. Mindezt mindössze 29 g/km szén-dioxid-kibocsátással a (bár nyilvánvalóan hibás) WLTP ciklus szerint, miközben ugyanilyen elképesztő 217 mpg üzemanyag-fogyasztást biztosít.
Azonban a korai tesztek azt mutatják, hogy a valóságban a hibrid üzemanyag-fogyasztás 30 mpg körül mozoghat, ha az autót rendszeresen töltik, de keményen hajtják, és közepes 40-es értékeket érhet el könnyebb körülmények között. Hosszú távon, ha az Egyesült Királyságban otthoni töltéssel használják, a gépkocsi várhatóan körülbelül 35 mpg átlagos fogyasztást adhat.
A GT hibrid képességeiben két fontos tényező van: az új, 400 V-os elektromos architektúra és a csomagtartóban elhelyezkedő 25,9 kWh-s hibrid akkumulátor. A Bentley szerint az akkumulátor kevesebb mint három óra alatt teljesen feltölthető, bár a töltés nem mindig szükséges: a GT Speed választási lehetőséget kínál a vezetési módok között, amelyek lehetővé teszik a tisztán elektromos vezetést, vagy az akkumulátor töltöttségének fenntartását a zéró kibocsátású zónákban való belépésig, illetve az akkumulátor töltését a vezetés közben.
A 2003 óta a negyedik jelentős iterációjába lépve, a Bentley Continental GT Speed minden olyan dinamikai sokoldalúságát, amit már korábban is csodáltak, jelentősen továbbfejlesztették. Most gyorsabb szupersportkocsi, puhább luxusautó és praktikusabb napi használatra alkalmas jármű lett.
A Bentley új hibrid kombinációja, amely egy turbós V8-as motort és egy erőteljes elektromos motort tartalmaz, azt jelenti, hogy ez a GT most már több teljesítményt kínál, mint bármelyik korábbi modell, beleértve az összes csúcs W12-es verziót. Az új, csomagtartóba helyezett 200 kg-os akkumulátor (amely körülbelül a felét semlegesíti annak a súlymegtakarításnak, amit egy generációval ezelőtt elértek) szinte alig befolyásolja a teljesítményt, kivéve, hogy finomítja az autó kezelhetőségi egyensúlyát abba az irányba, amelyet a Bentley mérnökei már hosszú ideje javasoltak.