Ennyi lesz a Sonka ára most húsvétkor!

Sonka vásárlásának módjában két fő trend figyelhető meg: egyrészt az olcsóbb, saját márkás termékek széles körű elterjedése, másrészt a hazai, termelői, minőségi húsfélék iránti kereslet növekedése. A gyártók és a boltok is ezen trendek figyelembevételével határozzák meg az árakat. MUTATJUK MENNYI LESZ!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Honda termékelőadásában olyan kifejezéseket használtak, mint „felvillanyozó” és „sportautó”, amikor a családi SUV vezetési élményét írták le. Biztosan meg fogsz lepődni, hogy a CR-V egyik sem, de amit valóban kínál, az egy sima és észrevétlen vezetési élmény.

A váltóba beépített extra fokozat ellenére a Honda hibrid hajtáslánca már jól ismert, hiszen a 2,0 literes változatot már mind a Civicben, mind a ZR-V-ben kipróbáltuk. Kíváncsian, de a Civicben jobban lenyűgözött, mint a ZR-V-ben.

Bizonyos gázpedál-állásnál a sebességváltó olyan „műszeres” váltásokat produkál, mint egy WRC autó szekvenciális váltóval. Furcsa, de jobb, mint egy üvöltő CVT.

CR-V leginkább a Civicre emlékeztet. Az elektromos motor viszi el a terhet a leggyakrabban, és amikor a benzines motornak be kell kapcsolódnia, az általában meglehetősen csendes. Az alacsony sebességeknél az összteljesítmény jó, amikor az elektromos motornak bőven van nyomatéka, de 50 mph felett egy kicsit erőtlenebbé válik, amikor fel kell ébreszteni a belső égésű motort, hogy gyorsulni tudjon.

Amikor nagy teljesítményt kérsz, a 2,0 literes Atkinson-motor egy kicsit zajossá válik – és inkább durva, gyötört hangot ad, mint sportosat. De egy kis odafigyeléssel általában háttérben tartható, így az autó vezetési élménye továbbra is kellemes marad.

A Honda a plug-in hibridet más gyártóktól eltérően közelítette meg, mivel az e:PHEV nem kap semmilyen új elektromos motort vagy extra teljesítményt. Csak ugyanaz a motor, motor és sebességváltó van benne, nagyobb akkumulátorral. Ennek eredményeként egy kicsit gyengébbnek tűnik a 302 lóerős Toyota RAV4 mellett. Azonban úgy gondoljuk, hogy egy ilyen autó esetében ez igazából nem számít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük