1689 Ft/kg és 2390 Ft/kg között lesz az ára! Te megengedheted magadnak? Véleményed írd meg a bejegyzés poszt alá!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A 181 lóerő, 1916 kg-ot mozgatva nem gyors, de a teljesítmény teljesen megfelelő. Ami ennél fontosabb, az az, hogy az autó erőfeszítés nélkül mozog. Mivel az akkumulátor nagyobb, mint a hagyományos hibridben, az e:PHEV hosszabb ideig tud tisztán elektromos energiával haladni. Tehát bár nem gyorsabb (valójában 0,1 másodperccel lassabb 62 mph-ig, mint a 4WD e:HEV), mégis könnyedebbnek tűnik, mert az motor több ideig pihenhet. A Honda szokatlan rendszerének másik előnye, ahol az energia nagy része az elektromos motortól származik, hogy EV módban sem sokkal lassabb.
A törött burkolaton tapasztalható enyhe alapvető keménységen kívül a CR-V simán fut, akár a hagyományos hibridet választod a passzív frekvenciaválasztós lengéscsillapítókkal, akár a PHEV-t a standard adaptív lengéscsillapítókkal. Mindkét verzió elég jól van csillapítva durva felületeken, miközben megőrzi a rugalmasságot nagyobb döccenések esetén, anélkül, hogy lebegőssé válna.
Bármi is legyen a hajtáslánc, egy CR-V-t semmiképp sem neveznénk sportosnak. Ez a generáció egy viszonylag széles, nagyobb SUV, amelynek elég enyhe dőlése van. Mindkét verzió kifejezetten nehéz, elasztikus kormányzást kínál, amit elsőre visszajelzésnek is értelmezhetsz. Valójában azonban nincs visszajelzés, és tudni fogod, hogy egy kicsit túl gyorsan mentél be egy kanyarba, amikor az első gumik hangosan tiltakoznak.