Ennyi volt G.w.M! Mással ölelkezett Kulcsár Edina!

Nemrégiben még békés, szeretetteljes családi jeleneteket láthattunk Kulcsár Edina és G.w.M közösségi oldalain, ahol mosolyogva, gyermekeikkel pózolva adtak betekintést életükbe. A külső szemlélő számára idilli az összhang – de vajon ez a valódi kép? Egyre többen gyanítják, hogy a boldogság csupán gondosan szerkesztett illúzió, miközben a háttérben repedések jelentek meg a kapcsolatukon.
VELE BÚJT ÖSSZE EDINA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Santa Fe ötödik generációja orrától a hátsó lámpájáig 4,830 milliméter hosszú, ami 45 milliméterrel hosszabb az előző modellnél. Méreteit tekintve hosszabb, szélesebb és magasabb, mint legfőbb riválisai, például a Skoda Kodiaq vagy a Peugeot 5008, ugyanakkor 1,800 milliméter szélességével mégsem olyan nehézkes a vezetése, mint néhány szélesebb prémium SUV-nak, például a Volvo XC90-nek vagy a Land Rover Defendernek.

Az első ülések környékén a középkonzol ugyan széles, mégis bőven van hely, és a széles körű ülés- és kormányállítási lehetőségek révén szinte minden testalkathoz kényelmes beállítást találhat a vezető. A Santa Fe bőséges tárolóhelyeket kínál, ideértve mély ajtózsebeket, valamint egy nagyon mély kartámasz-tartót két szinttel és olyan fedéllel, amely mindkét végén csuklós, így elölről vagy hátulról is könnyen nyitható. Az első utas előtt két kesztyűtartó is található, a legfelső szinten pedig a csúcsfelszereltségű Calligraphy kivitelben UV-C sterilizációs tálca van, amit a Hyundai állítása szerint elsőként kínál gyártásban lévő autóban. Ebbe egy keskeny rekeszbe helyezhetünk például kesztyűt, kulcsokat vagy okostelefont, majd a fedél bezárása után a műszerfalon elhelyezett UV-C gomb megnyomásával tíz percig ultraviola sugárzásnak tehetjük ki ezeket, hogy megszabaduljunk baktériumoktól, vírusoktól és egyéb káros mikroorganizmusoktól.

A hátsó üléseknél a magas tető miatt a fejtér bőséges, a középső sorban három utasnak is kényelmes a válltér. A padló sík, a vezetőülés háttámlája kemény műanyagból készült, így a hanyagul odalépő lábak könnyen nyomot hagyhatnak rajta, de vannak rajta táskafülek és USB-csatlakozók is az ülések oldalán. A B-oszlopokon légbeömlők segítik a szellőzést, ami nyáron különösen hasznos a hátsó utasoknak. A Santa Fe utastere nem annyira radikális dizájnú, mint a karosszéria, de tágas, és olyan hasznos technológiákat vonultat fel, amelyek a Hyundai más modelljeiben is megtalálhatók.

Beltéri kialakításában a kocsi külső formavilágát követő szögletes elemek dominálnak, az ülések pedig olyan mintával vannak domborítva, amely a hűtőrács pixel-lámpáit idézi. Nagy középkonzol osztja ketté az első utasteret, a műszerfal vízszintes vonalvezetésű, az ívelt panel a műszerfal és a konzol között foglal helyet, és itt találhatók a klímavezérlők és egyéb funkciók, melynek fényes, félig matt felülete nem okoz zavaró visszatükröződést.

A beltér fő érintési pontjai prémium érzetet keltenek, a minőségi anyagok és a fémhatású kapcsolók emelik a hangulatot. A belső tér összeszerelési minősége jó, bár a nagyméretű, fekete műanyag középkonzol néhányak számára kissé egyszerűnek hathat. Vannak apróbb részletek, amik kissé olcsónak tűnnek, például az első ajtókilincsek éjszaka világítanak, de a hátsók nem.

A Santa Fe műszerfalán két, egyenként 12,3 colos kijelző kapott helyet, melyek a műszerfal tetején futnak végig, és a vezető felé ívelő fő érintőképernyő könnyű kezelhetőséget biztosít. Mivel nincs alapmodell, minden kivitel ugyanazzal a 12,3 colos érintőképernyős rendszerrel érkezik, amely a jelenlegi Hyundai vagy Kia modellekből már ismert szoftvert futtatja. A menürendszer kissé összetett lehet, de a jobb alsó sarokban található kis „Home” gomb visszavisz a főmenübe, ha eltévednénk. A navigáció alapfelszereltség, öt év ingyenes frissítéssel, valamint vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto is rendelkezésre áll. A klímavezérlők külön panelen kaptak helyet, bár az érintésérzékeny gombok nem a legintuitívabbak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük