Ennyi volt, VÉGLEGES! Ma Eldőlt az óraátállítás sorsa!

Az óraátállítás továbbra is érvényben marad! A Bizottság döntése annak tudható be, hogy hosszú évek során a tagállamok nem jutottak konszenzusra arról, melyik időszámítást kellene megtartani. A kérdés így most lekerült a napirendről, és várhatóan az óraátállítás a jövőben is megmarad. A Bizottság tájékoztatása szerint még abban sem sikerült megállapodni, hogy miként lehetne fokozatosan kivezetni a rendszert, így egyelőre a jelenlegi rendszer marad érvényben.
Bár elméletileg elegendő lenne a minősített többség az ügy döntéséhez, a tanács eddig nem tudott konszenzusra jutni. A végső döntést közösen kell meghozni az Európai Parlamenttel, amely már 2019-ben támogatta az óraátállítás eltörlését, de ehhez a Tanács hozzájárulása is szükséges.
AZ UNIÓ DÖNTÉSE A KÖVETKEZŐ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio tehát: 2017-ben debütált, 2024 tavaszán enyhén frissítették, és még mindig az egyik legjobb sportos szedán a piacon.
Kevés autógyártó képes olyan kitartó lojalitást és lelkesedést kiváltani vásárlóiból, mint az Alfa Romeo – és még kevesebb volt olyan, amely az utóbbi időszakban annyira figyelmen kívül hagyta ezt a szenvedélyt.
Az Alfa kínálatában számos átlagos kezelhetőségű modell jelent meg, és ez a tendencia ma is folytatódik, például a legújabb Tonale crossoverrel. De a kínálatban mindeközben ott rejlik az egyik legszórakoztatóbb autó, amely az elmúlt évtizedben debütált.
A Giulia Quadrifoglio, lényegében egy Alfa Romeo Giulia, amit minden egyes aspektusában maximumra pörgettek, egy fantasztikus kezelhetőségű, finom futóművű, gyorsuló és érzékenyen reagáló sportos szedán a legjobb fajtából. Elég jó ahhoz, hogy versenyezzen – sőt, talán még le is körözi – az M3-mal és a Mercedes-AMG C63-mal.
Az Alfa azt mondja, hogy 2027-re a Giulia teljesen elektromos lesz, így a Giulia Quadrifoglio lehet az a csúcsmodell, amellyel az utolsó belső égésű motoros autóikat búcsúztatják.

Az Alfa Giulia mindenképpen egy viszonylag könnyű, fejlett és erőteljes szedán, amely olyan anyaghasználati, felfüggesztési technológiai és hajtáslánc finomságokat kínál, amelyek nemcsak azt tették lehetővé, hogy a Quadrifoglio kiemelkedő helyet foglaljon el a kompakt executive szuperszedán kategóriában, hanem azt is, hogy évekig versenyképes maradjon német riválisaival. Van egy érv, miszerint mivel a Mercedes-AMG C63 már nem V8-as motorral rendelkezik, a Giulia még versenyképesebb, mint valaha.
Az autó alvázának felépítése túlnyomórészt acél, de helyenként alumíniumot és kompozit anyagokat használnak a súly csökkentése érdekében. Minden Giulia alumínium felfüggesztési karokkal és alvázakkal, öntött alumínium felfüggesztési toronyakkal, alumínium ajtókkal és sárvédőkkel, valamint szénszálas kardántengellyel rendelkezik.
Az ESP érzékeny a leginkább beavatkozó módban, de fokozatosan visszaállítható, amíg teljesen ki nem kapcsol.
A Quadrifoglio változat hozzáad egy szénszálas motorháztetőt, és opcionálisan szénszálas tető, valamint szénszálas első splitter is elérhető, aktív aerodinamikai funkciókkal.
Az Alfa Romeo a Quadrifoglio saját tömegét 1660 kg-ra teszi. 2017-ben 1700 kg-ra mértük az autót a MIRA próbapad mérlegén, így az jelentősen könnyebb volt, mint a Mercedes-AMG C63 akkoriban, ha egy kicsit nehezebb is, mint az M változat – bár annak utódja, az új M3 már 1805 kg, így a Giulia most még könnyebb, mint korábban.
Az Alfa erő-tömeg arányának másik végén egy twin-turbo V6-os motor áll, amely 2024 eleji 10 lóerős növekedés után 513 lóerőt teljesít 6500 rpm-en és 443 lb-ft nyomatékkal rendelkezik 2500-5000 rpm között – ugyanaz a teljesítmény a széria Quadrifoglioban, mint a 2023-ban bemutatott 100. évfordulós kiadásban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük