Ellenzék balról – A baloldali pártok – például az MSZP és a DK – szerint a nyugdíjak mára lemaradtak a valós megélhetési költségektől. Szerintük legalább 300 ezer forintra lenne szüksége egy nyugdíjasnak ahhoz, hogy ne csak a számlákat fizesse ki, hanem gyógyszerekre, élelmiszerre és némi életminőségre is jusson. A minimálnyugdíjat is drasztikusan emelnék.
EZT AJÁNLJA A TISZA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota Yaris Cross 4 180 milliméter hosszú, ezzel 240 milliméterrel hosszabb, mint kisautó testvére, ugyanakkor a tengelytávja megegyezik a Yariséval, 2 560 milliméter. A szélességük szintén hasonló, a Yaris Cross 1 765 milliméter széles, viszont jóval magasabb, 1 595 milliméter, ami 95 milliméterrel haladja meg a hagyományos Yaris magasságát. Méretében a Ford Puma kissé hosszabb és szélesebb, de alacsonyabb tetővonallal rendelkezik, míg a Renault Captur a három modell közül a leghosszabb, szélességben és magasságban pedig a Yaris Cross és a Puma között helyezkedik el.
A Toyota Yaris Cross a gyakorlatban jól használható kis SUV, különösen az első ülések kényelme tekintetében, ahol megfelelő tartást biztosítanak az ülések, és olyan alapfelszereltségek javítják a komfortot, mint a középső kartámasz, az állítható kormány (mélységben és magasságban), valamint az első pohártartók. A középső, Design felszereltségi szinttől kezdve elektromosan állítható deréktámasz is jár, ami ritkaság ebben a kategóriában. A tárolási lehetőségek viszont nem a legerősebb pontjai a modellnek: a csomagtartó viszonylag kicsi, és a kabinban sincs sok praktikus hely az apróságok számára. A szövetből készült csomagtér-takaró olcsó hatást kelt, ami arra utal, hogy a Toyota költségtakarékos megközelítést választott a modell fejlesztése során.
A hátsó üléseken a fejteret körülbelül 180 centiméter magas utasoknak is elegendőnek találhatjuk, de a lábtér szűkös, így a magasabb tinédzserek vagy felnőttek hosszabb utakon kényelmetlenül érezhetik magukat. Ráadásul a hátsó ajtók mérete miatt a beszállás sem túl kényelmes, és hiányoznak az olyan kényelmi extrák, mint a hátsó USB-csatlakozók. A 2024-es frissítések részeként azonban már az alapfelszereltségű modellek is kilenc colos érintőképernyőt kaptak, valamint vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto csatlakozást. A többi változat még nagyobb, 10,5 colos kijelzőt kínál, amely a Toyota legújabb „Smart Connect” infotainment rendszerét futtatja.