Ennyit adott a sors. „Már nem bírom tovább úgy, mint régen” – De a csendet végül maga törte meg. Egy podcastban szólalt meg, rekedtes, őszinte hangon. Pogány Judit – a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színésznő – beszélt. Él, de visszavonul. Nem tragikus hirtelenséggel, hanem tudatosan, fájdalmas belátással. „Nem tervezek hosszú távra” – mondta, és e néhány szó mögött ott van egy egész élet súlya. A mozgás fájdalmas, a látás megkopott. Az évadokat már nem számolja, csak a napokat, amikor nem kell színpadra lépni. Egy korszak véget ért – de nem ő maga.
A BÚCSÚ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo XC90 már régóta népszerű választás a családos vásárlók körében, hiszen alapfelszereltségként hét kényelmes, felnőttek számára is alkalmas ülést és nagy csomagteret kínál. Az utastér minősége azonban inkább a luxuskategóriát idézi, mintsem egy hagyományos családi járművet, így magasabb színvonalat képvisel, mint például a Hyundai Santa Fe vagy a Skoda Kodiaq.
A jelenlegi kínálatban két benzinmotoros változat érhető el: a B5 és a T8. A T8 Twin Engine a kínálat csúcsát képviseli, egy plug-in hibrid hajtáslánccal, amely széles körben elterjedt a Volvo palettáján. A Volvo az elsők között volt, akik nagy SUV modelljeiknél „downsizing” stratégiát alkalmaztak a hatékonyság növelése érdekében, így minden XC90 modell egy 2.0 literes motort használ – még a 449 lóerős T8 is.
A B5 enyhe hibrid technológiával működik, amely nem igényel külső töltést, mivel a rendszer fékezéskor visszanyert energiát használ gyorsításkor. A korábbi dízel B5 már nem része a kínálatnak. Minden XC90 modell összkerékhajtással és nyolcfokozatú automata sebességváltóval rendelkezik, manuális üzemmóddal. A lejtmenet- és elindulássegítő rendszer szintén alapfelszereltség, habár a Volvo inkább közúti használatra van hangolva, mint terepezésre. Az automatikus adaptív lengéscsillapítás minden modellben alap, de a magasabb felszereltségekhez légrugós rendszer is jár, amely kényelmesebb utazást biztosít, illetve leengedhető a könnyebb ki- és beszállás érdekében.
A felszereltségi szintek a „Core” szinttel kezdődnek, majd jön a „Plus” (kb. 5 000 fontos felárral), és a „Ultra”, amely további 7 000 fonttal drágább. Minden változat tartalmazza az új, 11,2 colos érintőképernyős infotainment rendszert, vezeték nélküli telefontöltőt, mátrix LED fényszórókat, 19 colos könnyűfém kerekeket, valamint fűtött első és középső üléssort. Már az alapfelszereltség is teljes, így a legtöbb vásárlónak a Core szint is tökéletes választás lehet.