Ennyit kapott Kulcsár Edina a válás után

Az egyik legnagyobb visszhangot keltő válás az utóbbi időben Kulcsár Edina és Csuti szakítása volt. Mivel egész életüket a nyilvánosság előtt élték, érthető, hogy a válásuk részleteiről is szeretnének mindent megtudni. Hosszú ideig titokban tartották a körülményeket, így igazi ritkaságnak számít, hogy most végre napvilágra került egy ilyen részletes információ róluk.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az első sebességfokozat nagyon rövid, ami hasznos lehet vontatáskor, de máskor kissé bosszantó, mivel el kell váltani a második sebességfokozatra, amint elindulsz – üresen simán használható elsőként is a második fokozat. Az automata váltó jobban kezeli a sebességváltásokat, és összességében simán működik, de kissé lassan reagál, amikor egy csomópontra kihúzod.

A motor maga elég erős, 360 Nm-es nyomatékával, de versenytársak nagyobb vonóerőt kínálnak. A motor viszont meglehetősen zajos, és mivel magasabb fordulatszámon adja le a teljesítményét, mint néhány más dízel, többet kell pörgetni ahhoz, hogy normálisan teljesítsen – ami miatt a recsegő hangot és a rezgéseket is jobban észre lehet venni.

A váltó rendelkezik egy „on-the-fly” 4WD kapcsolóval, így nem kell megállni, ha kétkerékhajtásról négykerékhajtásra váltasz, de a alacsony sebességi fokozatok használatához meg kell állni és a váltót üresbe kell tenni, hogy ugyanazzal a forgó kapcsolóval válaszd ki a kívánt fokozatot. A hátsó differenciálzár másképp működik, mivel csak alacsony sebességi üzemmódban, 5 mérföld/órás sebesség alatt aktiválódik, míg a legújabb frissítés hozzáadott egy Rough Terrain (Durva terep) módot, amit a műszerfalon lévő gombbal lehet kiválasztani. Ez optimalizálja az elektronikát a terepviszonyok kezelésére, és akkor is használható, ha 2WD módban vagy.

Mindezeknek a mechanikai és elektronikus rendszereknek köszönhetően a D-Max lenyűgöző teljesítményt nyújt terepen. Kipróbáltuk az autót egy off-road pályán, amely nedves, csúszós agyagon haladt, és még a kereszt-klímás abroncsok korlátozottsága (az Isuzu terepgumikat kínál kiegészítőként) ellenére is alig akadtunk el. Az elektronikus rendszerek zökkenőmentesen működtek, miközben a kormányzás, a gázpedál és a fékek növelték a bizalmat, amikor a tapadás kritikus volt.

Az úton a D-Max kissé lemarad a kategória vezetőihez képest a kényelmet illetően. A legújabb frissítések nem változtatták meg a hajtásláncot, és ez azt jelenti, hogy bár a magasabb felszereltségű változatok a legkényelmesebbek a kínálatban, még mindig több a rugózás és zaj, mint amit a Ford Rangerben vagy a Volkswagen Amarokban tapasztalhatunk. A D-Max biztonsági rendszerei azonban jól működnek, és nem túl tolakodóak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük