Ennyivel nő a nyugdíj novemberben!

A kormány becslése szerint az egyszeri kiegészítés összege átlagosan 51 000 forint körül alakul majd személyenként. Egy másik forrás szerint viszont átlagosan kb. 40 423 forintnyi visszamenőleges összeget is ki kell fizetni a nyugdíjasoknak egy összegben. Az átlagos nyugdíj jelenleg kb. 244 990 Ft, és az 1,6%-os korrekcióval ez 248 910 Ft-ra nőne, plusz a visszamenő kiegészítés. Például, ha valaki havi 180 000 Ft nyugdíjat kap, akkor az 1,6%-os emelés ~2 880 Ft pluszt hoz, és a visszamenőleg járó kiegészítés szintén ezzel az aránnyal számolható. A korrekciós intézkedés több mint 2,3 millió embert érint, és a költségvetés számára körülbelül 120 milliárd forintos kiadást jelent.
PONTOSAN EKKOR ÉS ÍGY ÉRKEZIK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Land Rovernek közel két évtizede volt arra, hogy tökéletesítse a Range Rover Sport sajátos kompromisszumát a bárhová eljutó strapabíróság, a mindennapi használatra késztető kényelem és a menetkomforttal teli vezetési dinamizmus között – és néhány új technikai eszközzel, amelyekre támaszkodhatott, világszínvonalú munkát végzett e kompromisszum nagyon magas színvonalú csiszolásával.
Automata vezetési módban még az alacsonyabb kategóriájú dízelmodellek is úgy érzik, mintha mindenre képesek lennének. Megvan bennük a Range Roverektől elvárt tehetetlenség és hatalmas méret, és ezt nem próbálják meg leplezni túlságosan közvetlen kormányzással, túlságosan kemény felfüggesztéssel, vagy a négykerék-kormányzás, az aktív oldalstabilizátor vagy az aktív differenciálmű rendszerek túlzásba vitt használatával.

Amikor szűk mellékutcákból hajtasz ki, vagy szűk körforgalmakban navigálsz, nincsenek meglepetések. A Sport méretei kissé érezhetővé teszik a jelenlétét, és tudod, hogy a tiéd az irányítása – bár ez a legkisebb probléma sem (és a négykerék-kormányzásnak az autó manőverezhetőségében betöltött szerepe a szűk helyeken valóban figyelemre méltó).
Városon kívül azonban az autó azon képessége, hogy jelentős tömegét uralja, precízebben reagál, és egyfajta vezetői autóként különbözteti meg magát, kiemelve azt a sok luxus SUV közül, amelyek megelégszenek a prózaibb vezetési élményekkel. A kormányerő, a sebesség és az érzet gondos hangolása, valamint a rugalmas, de meglepően feszes és kifinomult csillapítás az autó ismertetőjegyei. Bár vezetése továbbra is igénytelen jármű, tapintható és legalább egy kicsit kommunikációképes is. Tehát míg a Sport régóta egy különösen kielégítő autó, amelyben az ember azzal a lelkes, de még mindig értelmes nyolctizedes országúti tempóval tekerhet, az újban ez az izgalmas terepfutós vágta művészi szinten van. A tömegével való küzdelem helyett hagyja, hogy lélegezzen egy enyhén emelkedő talajon, kordában tartva azt, de lehetővé téve, hogy könnyen felmérhesd, mennyi higgadtság van még tartalékban.

Ha erősebben nyomjuk az utat, a dinamikus kifinomultság érzése kissé alábbhagyhat, az autó elektronikus menetstabilizáló rendszere pedig furcsán fejletlennek tűnik a JLR jellemzően magas színvonalához képest (lásd a „Pályajegyzetek” részt). De általánosságban pontosan az a könnyed élvezet, amire számítanánk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük