Epeműtét helyett

Mindig is fenntartásaim voltak az orvosokkal szemben, ezért halogattam a műtétet, Egy szerdai napon feküdtem be, másnapra készítettek elő a műtétre. Reggel bekötötték az infúziót, majd vártam a soromat. Végül egy műtős felszerelésbe öl/özött f/rfi tolt a műtőbe. A műtétet követő első viziten orvosom ennyit mondott: “Rendben vagyunk Kovács Úr, megszabadítottuk a fájó vakbelétől.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Van lehetőség hatüléses Crew van modellre is: három ülés elöl és további három az oldalsó ajtók mellett, amelyek ebben a kivitelben már ablakosak. Ebben az esetben a raktér mérete 3,2 m³ (a hosszabb L2 változatnál 4 m³), hossza pedig 2 017 mm vagy 2 365 mm, a hozzáférés pedig kizárólag a hátsó ajtókon keresztül lehetséges.

Minden dízel változat hasznos terhelése több mint egy tonna, a legjobb teherbírás a BlueHDi 145 kézi váltós változatnál van, amely maximum 1 384 kg-ot bír el. Az elektromos és Crew van modellek teherbírása csökkentett, és ahogy várható volt, az E-Scudo Crew van rendelkezik a legalacsonyabb maximális hasznos terheléssel, mindössze 915 kg-mal, ami az akkumulátor súlyának köszönhető.

Az eredeti modell 2004-es megjelenése óta a Citroën C4 mindig is saját útját járta a családi autók szegmensében. Míg az első és második generáció viszonylag hagyományos ötajtós ferdehátúként (bár az első szérián például fixkormány-központtal) érkezett, a 2020-ban debütált harmadik generáció már egy ötajtós crossover SUV-ként vált egyedivé. A magasabb építésű ferdehátú kezdetben benzines, dízel, és először tisztán elektromos hajtáslánccal is elérhető volt, míg a 2024 végi facelift után a kínálatot benzines, hibrid és elektromos verziókra igazították.

A C4 frissítései a karosszéria elején és hátulján érhetők tetten: az új orr-rész a legfrissebb vállalati dizájnt követi, míg a hátsó lámpákban új, blokkos LED elemek jelentek meg a csomagtérajtón. A beltérben új kormánykerék került be, és az összes modell alapfelszereltsége a 10 colos infotainment-kijelző és a vezetői műszerfal, a legnagyobb újítás pedig a kényelmesebb, puhább ülések.

Az elektromos változat e-C4 néven fut, amely a Citroën elektromos modelljeinél megszokott „e” előtagot viseli. Ugyanazon platformra épül, mint például a Peugeot E-208 vagy a Vauxhall Corsa Electric, de az e-C4 hosszabb és tágasabb, mint ezek a kisautók. Az e-C4 kínálata folyamatosan fejlődött az évek során, miközben az ára fokozatosan közelített a hagyományos belsőégésű motorral szerelt C4 modellhez – egy időben árparitás is volt közöttük.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük