Epeműtét helyett

“Tessék?! De hát én epeműtétre érkeztem.” Később kiderült, hogy a kórteremben velem szemben fekvő férfi vezetékneve is Kovács volt, akit azonnal meg kellett volna műteni a vakbelével. Szerencsétlen ember! Az epémhez nem hagyom, hogy hozzányúljanak, inkább görcsöljön be újra, minthogy még egyszer átéljem ezt a szörnyűséget! Ami történt, az az egészségügy csődje! Soha többé nem megyek orvosi rendelő közelébe sem! Velem nem fognak szórakozni! Ha lehet, osszák meg a történetem, hogy más ne járhasson így! Kovács János, Székesfehérvárról.

Forrás: MSN / FB / TINYH

Ez is érdekelhet:

Csak egyetlen karosszériaváltozat érhető el – bár az e-C4 X nagyjából megegyezik vele, azzal a különbséggel, hogy az egy szedán stílusú csomagtartóval rendelkezik –, viszont kétféle hajtáslánc közül választhatsz. Mindkettő első kerék meghajtású elektromos motorral működik, és a felszereltségtől függően 50 kWh vagy 54 kWh kapacitású akkumulátorral érkezik.

A Citroën e-C4 You! a belépőmodell, amely kb. 28 000 fonttól indul, és inkább az árérzékeny vásárlóknak szól. Ettől feljebb helyezkedik el a Plus változat, amely körülbelül 1 000 fonttal drágább, és extra felszereltséget kínál. Az e-C4 Maxra való váltás már nagyobb ugrás, majdnem 3 000 font, mert ez az egyetlen modell, amely a nagyobb, 54 kWh-s akkumulátorral érkezik.

A Citroen az utóbbi években visszaforgatta az idő kerekét, így ahelyett, hogy a sportos menettulajdonságokkal versenyezne a riválisokkal, kínálata most inkább arra a fajta kényelemre koncentrál, amiről korábbi modelljei, mint a DS és a CX, híresek voltak. Bár a hidropneumatikus futómű ma már túl bonyolult és költséges lenne bármelyik autójában, a Citroen ehelyett az Advanced Comfort technológiát kínálja, amely hidraulikus ütközőket alkalmaz, hogy fokozza a lengéscsillapítók rugalmasságát és jobb csillapítást biztosítson.

Két elektromos motorváltozat érhető el, amelyek 134 és 154 lóerőt teljesítenek, mindkettő maximális nyomatéka 260 Nm. Három vezetési mód közül választhatunk – Eco, Normál és Sport –, és az első két módban a maximális teljesítmény csak akkor érhető el, ha a gázpedált egy bizonyos pont fölé nyomjuk, hasonlóan ahhoz, mint amikor egy automata váltónál bekapcsoljuk a kickdown funkciót. Az elsőkerék-meghajtás az egyetlen elérhető hajtásrendszer, és a 0-100 km/h gyorsulás 10,0, illetve 9,3 másodperc a két modellnél. A végsebesség minden változatnál 150 km/h-ban van korlátozva.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük