Nem mindenki jogosult a pénzre, de több kategória is esélyes lehet! Járhat a támogatás nyugdíjasoknak (akik 65 év felettiek és alacsony jövedelemből élnek), gyermekes szülőknek, ha a gyerekük rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül, vagy nagycsaládosoknak, ahol három vagy több gyermek él. Támogatást kérhetnek a fogyatékkal élők is, ha jövedelmük nem haladja meg a megadott határt. Fontos kitétel: a legtöbb helyen legalább egyéves helyi lakcím szükséges ahhoz, hogy valaki jogosult legyen.
ÍGY IGÉNYELHETI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën C5 Aircross összességében versenyképes, de nem kiemelkedő hatékonysági adatokat produkál. A három különböző hajtáslánc-opció – enyhe hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos – széles választékot kínál a vásárlóknak, igényeiktől és vezetési szokásaiktól függően.
A belépő szintű mild hibrid motor fogyasztása 52,3 mpg, CO2-kibocsátása 122 g/km, de mint mindig, ezek az adatok valós körülmények között eltérhetnek. Bár még nem töltöttünk sok időt a hibrid autóval, az Auto Expressnek nagy tapasztalata van ezzel az 1,2 literes PureTech motorral a csoport más modelljeiben. Egy Peugeot 5008- on végzett hosszú távú tesztünk során ugyanilyen hajtáslánccal átlagosan 40,1 mpg fogyasztást tapasztaltunk körülbelül 10 000 mérföld (kb. 16 000 km) alatt – hasonló értékekre számítunk az Egyesült Királyságban a C5 Aircross esetében is.
A plug-in hibrid tisztán elektromos hatótávolsága 85 km, a vegyes üzemanyag-fogyasztása papíron 104,6 mpg, CO2-kibocsátása pedig 62 g/km. Ezek az adatok az akkumulátorok töltési gyakoriságától függően sokkal jobban eltérnek a standard hibridhez képest. A mallorcai meleg körülmények között végzett tesztünkön jó elektromos fogyasztási értékeket tapasztaltunk, amelyek a valós világban egy feltöltéssel körülbelül 65-70 km-t jelentenének. Hidegebb hőmérsékleten és teljesen megpakolt utastérben azonban ezek az értékek valószínűleg 30 körüli értékre csökkennek. Lemerült akkumulátorral a fogyasztás várhatóan 40 körüli lesz, de a pontosabb kép érdekében hosszabb ideig az Egyesült Királyságban kell tesztelnünk az autót.
Az e-C5 Aircross papíron 520 km-es hatótávolsággal rendelkezik. A valóságban a városi és autópálya-használat kombinációja mellett reálisabbnak bizonyul a 400 km körüli hatótávolság. Ez hideg időben csökkenni fog, de a rövidebb és főként városi területeken megtett utak átlagosan 480 km körüliek lehetnek.
Egy több mint 640 kilométeres hatótávolságú és 98 kWh-s akkumulátorral rendelkező, nagy hatótávolságú modell 2026-ban jelenik meg. Ez az akkumulátoros opció már elérhető olyan autókban, mint a DS No8 és a Peugeot e-3008, amelyek a teljes hatótávolság tekintetében javulást mutatnak.
