Hadházy ugyanis azt állítja, eljött az ideje a bontásnak. Csütörtök este óta munkagépek jelentek meg Hatvanpusztán. A helyiek meglepetten figyelték, ahogy egy markoló és egy teherautó gördült be a településre. Egyelőre nem világos, hogy pontosan milyen munkálatok kezdődtek el! Még az sem bizonyított hogy valóban Hadházy rendelte őket! Sokak szerint csak átmenő forgalom! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új Santa Fe a korábbi generáció alapjaira épül, de érdemes tudni, hogy az elődjénél viszonylag szokatlan módon időközben platformváltás történt. Ez azt jelenti, hogy a korábbi modell műszaki alapjai még viszonylag modernek voltak, így nem egy elavult konstrukcióról van szó. Az autó az úgynevezett N3-as platformra épül, amit a Kia Sorento is használ. Emiatt a két koreai SUV – vagyis sportos családi terepjáró – sok közös műszaki jellemzővel rendelkezik, különösen a motorválaszték terén.
A motorpaletta középpontjában egy hagyományos hibrid és egy tölthető (plug-in) hibrid rendszer áll. Mindkét változat ugyanazt az 1,6 literes, turbófeltöltéses, négyhengeres benzinmotort használja, amely 158 lóerős. Ez a motor kiegészül egy elektromos egységgel, amit a hatfokozatú automata váltóba építettek be. A sima hibrid változatban az elektromotor 58 lóerőt tud, míg a plug-in (tölthető) hibrid esetében ez már 90 lóerő.
A Kia Sorento kizárólag összkerékhajtással érhető el, ami ebben az esetben egy klasszikus, mechanikus rendszer: van benne osztómű és hajtáslánc a hátsó tengely felé is. Ez különbözik sok mai hibridtől, ahol a hátsó kerekeket egy külön elektromotor hajtja. A Hyundai ezzel szemben a hibrid Santa Fe esetében kínál egy olcsóbb elsőkerék-meghajtású verziót is, ami főként azoknak lehet jó választás, akik nem igénylik a négykerékhajtást. Az viszont fontos változás, hogy a dízelmotorokat teljesen megszüntették, így azoknak, akik egy erős vontatóautót keresnek, érdemes más típus után nézniük. Mindkét hibrid változat legfeljebb 1100 kg-ot vontathat, ami viszonylag szerény érték ebben a kategóriában.
Bár a hajtáslánc és az alapvető mechanika nem sokban tér el az előző generációtól, a Hyundai mégis végzett néhány fejlesztést. Átdolgozták a futómű egyes részeit, különösen a szilentblokkokat (felfüggesztési gumi alkatrészeket), hogy jobb legyen a rugózási komfort, azaz kevésbé érezni az úthibákat. Emellett finomítottak a kormányzáson is, hogy az autó egyenesfutása stabilabb, kiszámíthatóbb legyen.
Az igazi nagy változás azonban nem a technikában rejlik, hanem a külső és a belső kialakításban. Az autó teljes hossza 45 milliméterrel nőtt, hogy még több hely legyen az utastérben. Ugyanakkor az autó szélessége – a tükrök nélkül mérve – nem változott, maradt 1900 mm, ami jó hír azoknak, akik szűk parkolóhelyeken használják.