Érkeznek a markolók Hadházy-nak

Jogászok szerint Hadházy akciója erős, ha nem támasztja alá jogszerű engedélyekkel, akkor komoly következményekkel járhat. Egyes források szerint viszont már elindult egy építéshatósági eljárás, amely a birtok eng/dé/ye/nek vizs/ála/ára irányul.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Miközben egyes autógyártók abban versenyeznek, hogy minél több érintőképernyőt zsúfoljanak be az utastérbe – közben észrevétlenül rontva az anyagminőségen és csökkentve a felszereltséget –, addig a Hyundai-nál továbbra is a józan ész diktálja a döntéseket.

A Hyundai Santa Fe belső tere minden olyan modern kényelmi funkcióval fel van szerelve, amelyet a mai autóvásárlók elvárnak. A műszerfal közepén egy ívelt felületbe építve két 12,3 hüvelykes képernyő kapott helyet: az egyik a sofőr előtt helyezkedik el, a másik pedig érintőképernyős központi kijelzőként működik. A magasabb felszereltségi szinteken ezekhez még egy szélvédőre vetített kijelző (head-up display) is társul. Mindezt fizikai gombok egészítik ki, amelyek az infotainment rendszer gyorsgombjaihoz, a klímaberendezéshez és a vezetési funkciókhoz tartoznak – például van gomb az automatikus rögzítőfékhez és a vezetési módokhoz is. Ez azért jó, mert nem kell sok idő, hogy kiismerjük magunkat a kezelőfelületen, minden kézre áll, logikus, átlátható. Ez különösen jól jön, ha valaki nem akar mindent kizárólag érintőképernyőn keresztül vezérelni.

És ami még jobb: a funkcionalitás nem ment a minőség rovására. Az általunk tesztelt, belépő szintű „Premium” változat például rendkívül kényelmes, sokféleképpen állítható üléseket kínált, fűtéssel és memóriafunkcióval. Emellett vezeték nélküli telefontöltőt is kapunk, valamint annyi töltőportot, hogy akár egy kisebb irodát is elláthatnánk energiával. Noha az utastérben látható felületek – mint például a bőr, a fa vagy a fém – sokszor valójában nem valódi anyagból készültek, ezt az árkategóriát figyelembe véve teljesen elfogadható. Ráadásul ezek az anyagok annyira jól utánozzák az eredetit, hogy szinte észre sem venni a különbséget.

A Santa Fe-t nem lehet azzal vádolni, hogy a dizájnt a használhatóság elé helyezné – sőt, épp ellenkezőleg. Az utastér elrendezése és kialakítása nagyon átgondolt. Bár a klasszikus egyterű autók (MPV-k) szinte teljesen eltűntek a piacról, a Santa Fe mégis emlékeztet azok legjobb tulajdonságaira: praktikus, sok tárolóhelyet kínál, és jól kihasználja a rendelkezésre álló teret. Például két kesztyűtartó is van az utasoldalon, köztük egy polccal, valamint a középkonzol alatt is találunk egy pakolóhelyet, sőt, két telefon is elfér ott. A hátsó utasok sem maradnak le semmiről – számukra külön tárolófiók áll rendelkezésre, és a könyöktámaszba épített tárolórekesz mind az első, mind a hátsó ülések felől nyitható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük