A rajongók fülébe jutott hogy Erős Antónia egy elméleti szabadságra megy amit Szellő Istvánnal is megbeszélt! A rajongók kiszúrták Antónia mondatából egy olyan részt ami arra utal hogy egyre kevesebbet fog szerepelni a kora miatt. Ez akár azt is jelentheti hogy Antóniát kirúgták az esti híradóból? MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Flying Spur nem kapta meg azokat az új, penge formájú fényszórókat, amelyeket az átdolgozott Continental GT-nél már látni lehet, így nem olyan könnyű megkülönböztetni a frissített modellt a 2019-ben bemutatott eredeti harmadik generációtól.
Külsőre szinte semmit sem változott, nagyjából 95%-ban ugyanaz maradt, a klasszikus négyes fényszórókat is megtartották. A legnagyobb újdonság, hogy a Speed változat megkapta a Bentley új „Ultra Performance Hybrid” hajtásláncát. Ennek része egy 188 lóerős, 332 lb-ft nyomatékú szinkron elektromotor, amely a ZF nyolcfokozatú duplakuplungos váltója és egy 4,0 literes, ikerturbós V8-as motor közé került. Ez a belső égésű motor 592 lóerőt és 590 lb-ft nyomatékot tud, de nem teljesen ugyanaz, mint amit korábban a Flying Spur kapott – többek között azért sem, mert már nincs benne hengerlekapcsolás, és a korábbi kettős megfúvású turbók helyett egyszerűbb, egyfúvású turbófeltöltőket használ. Az új elektromos támogatás feleslegessé teszi ezeket a technológiákat, mivel egyrészt tisztán elektromos haladásra is képes, másrészt „nyomatékfeltöltést” biztosít, azaz gyors reakciót nyújt, amíg a turbók fel nem pörögnek.
A motort egy 25,9 kWh kapacitású akkumulátor táplálja, ami 43%-kal nagyobb, mint a korábbi V6-os hibrid Flying Spur modellben használt akkumulátoré. Ennek ellenére továbbra is a csomagtartó alatt kapott helyet, és egy 48 voltos vezetékköteggel van összekötve, amely az aktív oldaldőlés-gátlók, a hátsókerék-kormányzás és a háromkamrás légrugók működtetéséért felel. Ha mindez soknak hangzik, az nem véletlen: a 2022-ben tesztelt V6-os hibrid Spur 2596 kg-ot nyomott teljes (80 literes) üzemanyagtartállyal, az új modell pedig – a nagyobb akkumulátorral és a plusz hengerekkel – már 2750 kg-ot. Ennek ellenére a tömeg eloszlása továbbra is kiegyensúlyozott, 48:52 arányban az első és hátsó tengely között. A Bentley így is majdnem 100 kg-mal nehezebb, mint a hasonló koncepcióra épülő, szintén V8-as hibrid AMG S63 E Performance.
A Speed kivitel abroncsai is a teljesítményhez méltóak, különösen egy gyors limuzinhoz képest. Hátul 315 mm széles Pirelli gumik, elöl pedig 275 mm-esek találhatók – ugyanez a kombináció a Continental GT-n is megtalálható. (Összehasonlításképp: az új M5 hátul 295 mm-es abroncsokat kapott.) Ez a széles gumifelület bőséges tapadást biztosít az összkerékhajtási rendszer számára. A Flying Spur megkapta a Continental GT új, kétkamrás légrugóinak egy változatát is (a korábbi modellek háromkamrás rendszert használtak), amelyek még jobb szabályozást kínálnak a rugózás visszahatása és csillapítása felett. Emellett új beállítást kapott a menetstabilizáló rendszer is, ami együttműködik az elektronikusan vezérelt önzáró differenciálművel és a fékalapú nyomatékvektor-szabályzással a hátsó tengelyen.