Beszédében saját sportélményeit elevenítette fel, amelyek szerinte rávilágítanak a közösségi erő jelentőségére. „Élsportolóként megtanultam, hogy a sikerhez nem elég a tehetség. Kell hozzá kitartás, szívósság, alázat és egy csapat, amelyben megbízunk” – mondta. Hozzátette: minden versenyen érezte, hogy mögötte állnak társai, edzői és az ország. Kiemelte, külön öröm számára, hogy a honvédelmi miniszterrel közösen indíthatják el a Bajtársak Digitális Polgári Körét.
A sportoló hangsúlyozta:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A GT-Line csomag fényes fekete külső részleteket, vezeték nélküli okostelefon-töltést, elcsúsztatható középkonzoli tárolórekeszt, elektromosan állítható vezetőülést és digitális kulcsot tartalmaz, így telefonjával is kinyithatja az autót.
A csúcskategóriás GT-Line S rengeteg extrát kínál, többek között napfénytetőt, szellőztethető első és fűthető hátsó üléseket, elektromos csomagtérajtót, head-up kijelzőt, Harman Kardon hangrendszert, 360 fokos kamerákat és távirányítású parkolási lehetőséget.
Belső és műszerfal kialakítás
Az EV3 formatervezése során rengeteg ihletet merített nagyobb elektromos járműveinek modelljeiből, az alapvető műszerfal-elrendezés és a számos részlet ismerős lehet bárki számára, akinek van tapasztalata a Kia EV6-tal vagy a Kia EV9-cel .
A nagyrészt letisztult elrendezés megfelelő egyensúlyt teremt a fizikai kezelőszervek és az érintőképernyős kezelőfelületek között. Először talán az indítógombot keresed, de az az oszlopra szerelt sebességváltón található, ami teljesen logikusnak tűnik, ha megszokod. Ami az alapfelszereltségű technológiát illeti, nehéz túllátni a belépő szintű Air felszereltségi szinten, mivel ugyanazzal a 12,3 hüvelykes infotainment képernyővel és navigációs rendszerrel rendelkezik, mint a drágább testvérei. Ha vezeték nélküli okostelefon-töltésre vágysz, akkor a GT-Line a megfelelő modell, míg a GT-Line S luxusfelszereltséget kínál, mint például a head-up kijelző és a Harman Kardon erőteljesebb hangrendszere.
Bár az EV3 infotainment rendszere nem olyan merész vagy színes, mint egyes riválisokban található rendszerek, az elrendezés nagyrészt logikus és könnyen áttekinthető. Az egyetlen kivétel ez alól a vezetéstámogató menü, ahol az almenük egy autó képe körül szétszórva helyezkednek el, holott egy egyszerű lista sokkal könnyebben áttekinthető lenne.
A betöltési idők elfogadhatóak, ha nem is kategóriaelsőek, de a Kia nagyrészt ésszerű megközelítést alkalmazott az infotainment rendszerrel, ami nem szabad, hogy túl sok felhasználót irritáljon.