Nagy Ervin szerint egy generációnak „ki kell ha/nia” ahhoz, hogy politikai változás történjen Magyarországon. A döbbenetes kijelentés minden eddiginél szemléletesebben mutatja meg a Magyar Péter politikusainak valódi, nyilvánosság elől rejtett gondolkodását. – EZ A KIJELENTÉS A SZAKÉRTŐK SZERINT TELJES ÖNGY/LKO/SÁG!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A helykínálat kulcsfontosságú tényező az ilyen jellegű munkajárműveknél, különösen a duplakabinos kiviteleknél, ahol joggal várható el, hogy öt felnőttet is viszonylag kényelmesen el lehessen szállítani. A Musso elöl valóban bőséges fejtérrel és lábtérrel szolgál, így a vezető és az első utas számára kényelmes utazást biztosít. Hátul azonban már kevésbé rózsás a helyzet: a lábtér szűkös, és az utastér szélessége sem elegendő ahhoz, hogy három felnőtt hosszabb távon igazán komfortosan elférjen a hátsó padon.
A hátsó utasok kényelmét tovább rontja, hogy nem kapnak semmilyen töltési lehetőséget, például USB-csatlakozókat, mindössze két szellőzőrostély és néhány tárolózseb áll rendelkezésükre. Ennek ellenére az utastérben akadnak praktikus megoldások, különösen az első ülések között elhelyezett középső kartámasz alatti nagyméretű tárolórekesz, amely hasznosnak bizonyulhat a mindennapi használat során.
A Peugeot e-3008, az e-5008 és a Vauxhall Grandland Electric modelljeihez hasonlóan ez az autó is a Stellantis STLA-Medium padlólemezére épül, és számos jól ismert műszaki és koncepcionális megoldást oszt meg velük. Az egy villanymotorral szerelt változatok elsőkerék-hajtásúak, teljesítményük pedig 211 vagy 228 lóerő, ami kissé félrevezető lehet, hiszen a 210-es és 230-as típusjelölések nem egyértelműen jelzik, hogy metrikus vagy angolszász lóerőértékekről van-e szó.
