Erről a telefonszámról verik át az időseket!

Mostanában leggyakrabban +44-es, vagyis külföldi előhívójú számokról érkeznek ezek a hívások, de bármilyen más országból is próbálkozhatnak.
Az elmúlt hetekben sokan jelezték, hogy ismeretlen külföldi számokról keresik őket, ám amikor fogadják a hívást, az rögtön megszakad. Komoly anyagi veszteséget okozhat azoknak, akik visszahívják ezeket a számokat. Korábban főként kínai nyelvű hívásokkal próbálták megtéveszteni az embereket, most viszont meg sem szólalnak, csupán arra számítanak, hogy az áldozat visszahívja őket.
EZT KELL TENNI, HA ILYEN SZÁMRÓL HÍVJÁK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia kezdte az új elektromos EV9-cel, amit hamarosan követett a Skoda a Kodiaq második generációjával, és mind a Kia (ismét) mind a Hyundai frissítette a benzinmotoros modelljeit, a Sorento-t és a Santa Fe-t.
Bár a Stellantis csoport számos márkával rendelkezik, Európában csupán egy ilyen autót kínálnak, a Peugeot 5008-at, így nem maradhattak le, és az év végén bemutatták az új generációt.
Ez az új modell az STLA Medium platformra épül, és mint a csoport legtöbb új terméke, elérhető elektromos és belső égésű motorral is. Itt most az olcsóbb hibrid verzióval foglalkozunk.

A 5008 gyakorlatilag egy hosszú tengelytávú Peugeot 3008, hosszabb hátsó túlnyúlással és nagyobb csomagtérrel. Ennek megfelelően ugyanarra az STLA Medium platformra épül, és várhatóan a közeljövőben sok új autó fogja használni ezt a platformot. Elsősorban elektromos járművek számára lett tervezve, és képes nagy akkumulátorok elhelyezésére, de belső égésű motorokat is képes fogadni. A 5008-ban, akárcsak a 3008-ban, négy verzió áll rendelkezésre. Két elektromos e-5008 érhető el, 73 kWh és 98 kWh használható kapacitással, valamint két hibrid modell: egy plug-in és egy nem plug-in. A plug-in hibrid a jól ismert 1,6 literes négyhengeres turbóbenzines motort használja, amelyet már évek óta ismerünk, itt 148 lóerővel, de az elektromos alkatrészek újabbak. Az eddigi nyomatékváltós automata helyett egy hétsebességes duál kuplungos automata váltót kapott beépített, 123 lóerős villanymotorral. Ehhez egy 21 kWh-s akkumulátor csatlakozik, amely 48 mérföldes (kb. 77 km) hatótávot biztosít. Az autó később, az év végén érkezik, mivel a teljesen elektromos e-3008 már tavaly tesztelésre került, itt most a hagyományos hibrid változatra koncentrálunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük