Erről a telefonszámról verik át az időseket!

A Wangiri egy régóta ismert telefonos módszer, amelynek lényege, hogy egy külföldi számról érkező hívást azonnal bontanak, remélve, hogy a hívott fél kíváncsiságból vagy udvariasságból visszahívja őket. Az ilyen visszahívások sok esetben emelt díjas vonalakra irányulnak, így a gyanútlan áldozat néhány perc alatt akár több ezer forintot is elveszíthet.
Az egyik legnagyobb kockázat, hogy a hívott fél gyakran nincs tisztában azzal, hogy egy rendkívül drága szolgáltatáshoz csatlakozott.
Tájékoztassuk ismerőseinket! Beszéljünk a családtagjainkkal és különösen az idősebb rokonainkkal, hogy ők is tisztában legyenek ezzel a veszéllyel.
A legfontosabb szabály: ha ismeretlen külföldi számról hívnak, amely azonnal megszakad, soha ne hívjuk vissza!

VIA FB
Ez is érdekelhet:

Ez a hibrid rendszer a Stellantis új hibrid technológiáját használja, amelyet az utóbbi két évben számos modelljében bevezettek. Az erőt egy 134 lóerős 1,2 literes háromhengeres turbóbenzines motor biztosítja, amelyet már számos PSA és a későbbi Stellantis termékben is használtak, de nemrégiben átdolgozták, miután a motor időzítő szíja (amely a motorolajban fut) előbb elhasználódott, mint kellett volna. A jelenlegi verzióban időzítő láncot alkalmaznak.
A motort egy 21 lóerős elektromos motor segíti, amely a duál kuplungos váltóba integrálódik – itt hat sebességgel. Gyakran enyhe hibridként emlegetik, de a motor képes önállóan is hajtani az autót, így ez valójában egy teljes hibrid, bár viszonylag gyenge.

A formatervezés a 3008-hoz hasonlóan követi a kisebb testvért – valójában az autó elülső része azonos a két modell között a B-oszloptól kezdve. Mint a kisebb autón, itt is számos elegáns részlet található, például a rejtett ablakgumik, az ezüst D-oszlop borítás (amely a mi ezüst színű fotóautónkon nehezen látható), valamint a geometrikus mintázatú kerekek.
A felnik 19 col átmérőjűek az Allure felszereltségnél, míg a GT modelleken 20 colosak, kivéve a hibrid változatot, amely mindig 19 colos felniket kap. Erre valószínűleg azért van szükség, hogy ellensúlyozza a hátsó torsiós rúd tengely hátrányait, míg a többi verzió multi-link felfüggesztést kap. A Peugeot a 3008 és 5008 modellekkel a koncepcióautókra jellemző hangulatot próbálta megvalósítani, és sikerült is neki. A kis átmérőjű kormánykerék, az „úszó” szélesképernyő, a magas középső konzol, valamint az érdekes anyagok és szövetek használata igazán különleges hangulatot ad ezeknek az autóknak.
Bár a kis átmérőjű, alacsonyan elhelyezett kormánykerék még mindig egy megszokást igénylő megoldás, itt jobban sikerült megoldani, mint a korábbi Peugeot modellekben, mivel a műszerfal kijelzője magasabban van elhelyezve. A magasabb vezetők számára érdemes a 1100 fontos bőrüléseket választani, mivel ez az egyetlen módja annak, hogy a ülés dőlésszögét is be lehessen állítani.
Ugyanakkor a dizájn inkább stílusra, mintsem funkcióra helyezi a hangsúlyt. Nagyon kevés fizikai gomb található az autóban, helyettük a képernyőre kell támaszkodni, amely azonban eléggé lassú lehet, és nem tartalmaz állandóan megjelenő kezelőfelületeket a klímaberendezéshez. Lehetőség van a kezelőfelületek elhelyezésére a főképernyőn, de ezek eltűnnek, ha a telefon tükrözését vagy a navigációt használjuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük