Értékes műkincs tört össze a Kincsvadászokban!

Az említett jelenet hamar felkerült a TV2 Instagram-oldalára, ahol a következő kommentárral posztolták: „Ilyen nincs: Még el sem kezdődött a műsor, Tilla máris rongált!” A reakciók megosztóak voltak – egyesek hangosan nevettek a baki abszurditásán, mások azonban kételkedni kezdtek: valóban baleset történt, vagy csupán egy jól megkomponált marketingfogásról van szó?
A találgatások nem sokáig maradtak válasz nélkül:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ahhoz, hogy igazán értékelni tudd a Subaru WRX STi-t, időt kell szánnod arra, hogy megismerd. Könnyű kormányzás, darabos hatfokozatú kézi váltó és a boxermotor egyenletes, tompa zaja – ezek elsőre inkább kiábrándítóak, mintsem izgalmasak. De amint eljutsz egy kanyargós vidéki útra, az autó életre kel. Az első tengely azonnal reagál a kormányzásra, a futómű hihetetlen stabilitással rendelkezik, és az összkerékhajtás szinte tapadókorongként tartja az autót az aszfalton. Az SI-DRIVE rendszer élesebb gázreakciókat biztosít, míg az elektronikusan vezérelt középső differenciálmű segítségével a vezető a menetdinamikát is hangolhatja. Mindezek mellett mégis a 296 lóerős, turbófeltöltéses 2,5 literes boxermotor a legnagyobb szenzáció: 0-ról 100 km/h-ra mindössze 5,2 másodperc alatt gyorsítja az autót, és félelmetesen durva hangon szól. A Subaru nemrég két teljesítménynövelő csomagot is bemutatott – a 320R és 340R modellek motorvezérlését teljesen újraprogramozták a még nagyobb teljesítmény és gyorsulás érdekében.

A WRX STi fenntartása viszont már kevésbé vidám történet. A 243 g/km-es CO₂-kibocsátás komoly éves adót jelent, és bár a gyár szerint az autó átlagosan 8,7 l/100 km-t fogyaszt, a valóságban ez inkább 12 litert jelent, sőt, intenzív használat mellett egy számjegyű fogyasztási értékek is előfordulhatnak – csak épp gallonban mérve. A karbantartási költségek sem alacsonyak, részben a bonyolult mechanikai felépítés, részben a rövidebb szervizperiódusok miatt. A WRX STi jól felszerelt, de az ára már a BMW és Audi prémiumkategóriás modelljeinek területére viszi, így ár-érték arányban megosztó. Viszont a várható 40%-os hároméves maradványérték legalább a jól felszerelt, ám drágább VW Golf R szintjére helyezi az értéktartását.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük