A valóságban azonban ez az egyik leggyakoribb és legves/ély/sebb hiba, amit elkövethetünk. Amikor a kulcsot a zárban hagyjuk, megkönnyítjük a be/ör/k dolgát. Egy tapasztalt tol/aj egy egyszerű eszközzel képes elfordítani a zárat a kulccsal együtt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahol elkezded gyanítani, hogy az eVitara platformját még mindig régi kompromisszumok húzzák, az az utastér méretével kapcsolatos. Elöl minden rendben van, kényelmes, több irányban állítható ülésekkel, amelyek nagyon hagyományos vezetési pozíciót biztosítanak. A hátsó lábteret is össze lehet hasonlítani a riválisokéval. Azonban a padló nagyon magas, ami enyhén kényelmetlen ülőpozíciót eredményez. Ami igazán csalódást okoz, az a csomagtér, mindössze 244 literrel (a fent említett riválisoknak több mint 440 literük van). Persze, eltolhatod a hátsó üléseket előre, de ez még így is csak összesen 310 literes térfogatot eredményez.
A kabin egyébként kellemes, ha nem is kimondottan prémium. Néhány verzióban van egy kis színfolt, és a puha tapintású anyagok borítják azokat a helyeket, amik számítanak, de néhány rivális dizájnerekkel ellentétben itt nem érződik az eredetiség, és a Suzuki is elkezdett belemerülni a karcolódásra hajlamos, fényes fekete műanyagok tengerébe.
Bár ez egy Suzuki fejlesztés, amelyet később Toyota Urban Cruiser néven fognak forgalmazni, nekem mégis meglepően Toyota-érzésű. Minden vezérlés progresszív és intuitív, annyira, hogy egyszerűen nem is gondolsz rájuk. Nincs sok „meglepetés és öröm”, de egy értelmes elektromos crossover esetében ez nagyjából jó dolog.
A felfüggesztés a lágyabb oldalon van, és bár időnként kicsit alulcsillapítottnak tűnhet, főként nagyon jól elnyeli a kisebb és nagyobb, fokozatos és éles buckákat. A tapadás és a kanyarodási reakció sem hiányzik.
Mind a elsőkerék-hajtású, mind az Allgrip-e verzióját próbáltam a 61 kWh-s autóból, és száraz utakon szinte nincs különbség. A 4WD verzió kormányzása egy kicsit nehezebb, és a vonóerő-szabályozó (ami konzervatív, de sima) kevesebb munkát végez, amikor éppen elindulsz egy kereszteződésből. Az egyetlen ok, amiért megéri az Allgrip-e modellt választani, ha nagyon csúszós körülmények között sokat fogsz vezetni.