Estére így ne legyen!

A rendőrség rendszeresen felhívja a figyelmet: a kulcsot éjszakára nem szabad a zárban hagyni. Nemhogy megnehezítenénk a to/va/ok dolgát, inkább megkönnyítjük.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Scenic kormányzása sajnos egy kis lassúságot mutat az off-centre válaszában, de összességében ez egy meglehetősen élvezetes crossover a vezetés szempontjából. Mivel viszonylag szerény teljesítménnyel rendelkezik, a tapadás sosem okoz problémát, mint ahogy az elektromos, elsőkerék-hajtású autóknál előfordulhat, és a Renault passzív felfüggesztés-rendszere jobban végzi el a dolgát a karosszéria stabilan tartásában kanyarodás közben, mint amire számítani lehetne.

Mivel elektromos, az autó súlypontja hasonló magasságban helyezkedik el – ha nem alacsonyabb is – ahhoz, amit egy hagyományos ferdehátú autóban várnál, és ez könnyed, magabiztos érzést ad a Scenicnek. Ha igazán belelendülsz a vezetésbe, akár még egy kis „gázpedál” finomhangolhatóságot is felfedezhetsz. Ezt nem azért említjük, mert alapvetően szükséges lenne egy Scenic E-Tech vásárló számára, hanem mert jól illusztrálja, hogy ez a váz jól átgondolt és dicséretesen helyes.

Ugyanakkor, ez a Renault nem mentes az egymotoros, hátsókerék-hajtású riválisoktól sem. A Csoport különösen erős képviselője ennek, és a ID.4, valamint a Skoda Enyaq mindkettő egy csendesen kielégítő hátsókerék-hajtású egyensúlyt kínál, amely természetesen hiányzik a Scenicből. Valamilyen módon, ez pótolja azt az egyértelmű kormányzási visszajelzés hiányt, amit ezek a viszonylag nehéz (és így bőségesen segített) crossoverek mind mutatnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük