A követők heteken át vadászták a jeleket: posztok, kommentek, villanásnyi pillanatok a kulisszák mögül… minden apróságra rárepültek, hátha kiderül, ki rabolta el Attila szívét. Aztán r0-bbant a b0mb-a: a sztár T.Tokon félreérthetetlenül utalt rá, hogy akár eljegyzésben is gondolkodik.
A rajongók sokkot kaptak – ki az a lány, aki ilyen hatással van rá? A háttérben pedig egyre nagyobb lett a pezsgés, a pletykák már a Megasztár stábját is elérték.
És akkor eljött a péntek este… Attila végre megosztotta azt a fotót, amelyről az egész ország beszélni kezdett. Egy kézen fogva sétáló pár, a lány arca takarásban – de a felirat minden korábbi találgatást elsodort.
MÁRA MÁR MINDEN KIDERÜLT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën kezdetben azt állította, hogy a C5 maradványértékben legyőzi a legtöbb Mondeo-kategóriás versenytársát, és felveszi a versenyt a kategória legjobb VW Passatjával , de ez nem egészen így alakult. A cég ennek ellenére ellenállt az autó jelentős leárazásának, és ez segített: a C5 értéke a kategóriaátlag szintjén marad , és jobb, mint a korábbi nagyobb Citroënok.
A C5-öt a kezdetektől fogva egyértelműen úgy tervezték, hogy könnyen kezelhető autó legyen , és ez a lényege. A biztosítás versenyképes, a szervizintervallumok hosszúak, a költségek megfizethetőek, a Citroën pedig egyre jobb hírnévnek örvend a jó értékesítés utáni gyakorlat terén. Még a CO2-kibocsátás sem túl rossz egy ekkora és teljesítményű autóhoz képest, bár a legtisztább C5-tel – a -120 g/km-es e-HDi 1.6 dízellel – a kínálatból hiányzik a flották által kedvelt, 115 g/km alatti modell, amelyet a Ford és a VW is kínál a Mondeóban és a Passatban .
A C5 legalább versenyképes árú és nagyon jól felszerelt a hasonló versenytársakhoz képest, de a motorválaszték szűkössége miatt a kínálat észrevehetően korlátozottabbnak tűnik a mainstream versenytársak által kínált motorok széles skálájához képest. A Citroën C5-nek annyi jó tulajdonsága van , és olyan kevés rossz, hogy nehéz nem lenyűgözni minket az összvezetési élménytől. Kívül-belül tetszik, ahogy kinéz, és imádjuk, ahogy minőségileg érződik. Mint látható, ez az autó nemcsak felrázta a piacot, de vele együtt is haladt. Egy elsőkerék-hajtású Land Rover vitatott lehet , de a márka bebizonyította, hogy népszerű lehet, amint azt az Evoque eladásai is bizonyítják . A Freelander kínálat többi része hagyományosabb SUV kategóriába tartozik , öt üléssel és négykerék-meghajtással.
A Freelander bebizonyította, hogy van piac egy nagy névértékű, kis terepjáróra, és továbbra is az élvonalban van. Ez igen nagy teljesítmény, mert a Land Rover embléma magában hordozza azt az elvárást, hogy amellett, hogy kényelmes, csendes és nyugodt is legyen az úton, terepen is kompetens legyen. És azzal a kikötéssel, hogy bár magasra tehető autó, mégis csodálatosan agilisnak kell lennie.
A Land Rover egykor hosszú motorkínálata helyett egyetlen 2,2 literes dízelmotort kaptunk két teljesítményszinttel. Alapfelszereltségként hatfokozatú manuális sebességváltó jár hozzá start-stop rendszerrel, de felárért választhatunk automatát is, és lemondhatunk a start-stop rendszerről.
