Ápolónői végzettségem van, szóval én alapjáraton nagyon o/a/dó vagyok. De a farmon valahogy megengedtem magamnak, hogy pi/asz és kom/sz legyek. Elismerem, tényleg mindig valami ros/zban sán/ikáltam. De egyszerűen az ilyen kí/yó Szilviket meg üg/ifo/yi Tündéket nem tudom elviselni.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Belső térben az XF egy nagyon finom frissítést kapott, amely javította az ergonómiát, miközben megőrizte a dizájnos vonásait, amelyek mindig is segítettek a modellnek abban, hogy kiemelkedjen a kategóriatársak közül.
Mechanikailag az XF követi a Jaguar hagyományait, előre, hosszanti elrendezésben elhelyezett motorokkal és hátsókerék-hajtással. Minden Jaguar mostantól automatikus sebességváltóval rendelkezik, függetlenül a választott motortól.
A kínálat az XF 2,2 literes dízelmotorral kezdődik, kétféle teljesítményszinten elérhető, és a 3,0 literes dízelmotor két változatáig terjed. Emellett létezik egy benzinmotoros változat is, 3,0 V6-os motorral. A nagyobb keresletű modellek felett található a kompresszoros 5,0 literes V8-as XFR, amely továbbra is a mi választásunk a szuper-szedán kategóriában.
Hat különböző Jaguar XF felszereltségi szint létezik: SE, SE Business, Luxury, Portfolio, Premium Luxury, Sport és S. Azonban nem mindegyik elérhető minden egyes hajtáslánc-változathoz, így előfordulhat, hogy a vásárlók nem rendelkeznek a várt választási lehetőségekkel. Az alapfelszereltség tartalmazza a start-stop rendszert, alumínium felniket, kétzónás klímát, elektromos ülésállítást, esőérzékelős ablaktörlőket, Bluetooth kapcsolódást és hátsó parkolósegédet.
A Jaguar XF dizájnja az idő múlásával módosult, a legjelentősebb változtatásokat 2012-ben hajtották végre. Ezek a stílusbeli változások a Jaguar XF-et olyan orrkiképzéssel látták el, amilyennel mindig is rendelkeznie kellett volna: karcsúbbá és jobban összhangban áll a kecses vonalakkal, amelyek (legalábbis minden tesztelőnk szerint) jelentős mértékben a kategória legszebb autójává teszik.
A hátsó rész és a belső tér is finomhangolásra került. A hátsó lámpák LED-esek lettek, és úgy lettek áttervezve, hogy a krómcsík alatt tovább nyúljanak be a csomagtartóba. Bár a változtatások viszonylag apróak, úgy tűnik, hogy ez valamelyest kiegyensúlyozza a stílust.