Ez gyors volt. Meg is van az új Pápa! Ő AZ!

Vannak, akik már tudni vélik a leendő pápa személyét, mások inkább a történelem és a misztikum lapjain keresnek eligazítást. Egyesek egy különösen nyugtalanító jóslatra hivatkoznak, amely szerint egy nagyon idős pápa halálát követően egy idősebb, római származású egyházfő kerül hatalomra. Ő azonban nem megerősíti, hanem lassan megingatja a pápai széket – hosszú ideig uralkodik, de közben alattomos, maró változásokat indít el.
EZ CSAK TEÓRIA! DE KI A AZ A VALÓS SZEMÉLY? MÁR AZ IS MEGVAN!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Scenic új formanyelvének titka – a karosszérián végigfutó látványos íveken túl – néhány fontos méretbeli változtatásban rejlik.
A legfrissebb modell 20 mm-rel szélesebb elődjénél, és szélesebb nyomtávon is áll. A tengelytávja több mint 30 mm-rel hosszabb, miközben a hátsó túlnyúlása 16 mm-rel rövidebb, ami már alapból arányosabb megjelenést eredményez.
A 60/40 arányú középső üléssor bevezetése hátrányosan érinti a jobbkormányos vásárlókat, és a harmadik üléssorban nincs Isofix-rögzítési lehetőség sem – ezek komoly hiányosságok egy egyterűnél. Matt Saunders – Tesztszerkesztő
Az igazi különlegesség azonban az, hogy a Scenic immár minden felszereltségi szinten alapáron 20 colos kerekeken gördül – ami korábban példa nélküli volt ebben a kategóriában.
Ezek a rendkívül nagy felnik határozott, masszív kiállást kölcsönöznek az autónak, miközben 40 mm-rel megnövelik a hasmagasságot is.
A hatás, amit ez együtt kelt – a magas övvonal, mély küszöbök és előredőlő orr – kifejezetten látványos. A Grand Scenic hátul hosszabb ajtókat kapott, hogy illeszkedjen a 70 mm-rel hosszabb tengelytávhoz az ötszemélyes változathoz képest, és ez is jóval formásabb megjelenést kínál, mint a versenytársak sablonosabb kinézetű modelljei, mint a Volkswagen Touran vagy a Citroën Grand C4 Picasso.

Hogy a Scenic felülmúlja-e a divatosabb Skoda Kodiaq vagy Nissan X-Trail sziluettjét, vita kérdése – de már az is, hogy egyáltalán versenybe kerülhet velük, azt jelzi, hogy a Renault formatervezői elérték céljukat.
A karosszéria alatt viszont kevesebb a meglepetés. A korábbi, elavult padlólemez helyett a Renault–Nissan közös fejlesztésű, nagyobb méretű C/D moduláris platformjára épül a Scenic, amelyet a Nissan Qashqai és a Renault Talisman is használ.
A Scenic kizárólag elsőkerék-hajtású, még ha a platform elvileg négykerék-meghajtásra is alkalmas lenne.
A hajtásról jól ismert motorválaszték gondoskodik: kétféle 1,2 literes, négyhengeres TCe benzinmotor, valamint a bevált 1.5 dCi 110 és 1.6 dCi 130 dízelek. Az utóbbi elérhető ritkább, ikerturbós 160 lóerős változatban is, amelyhez alapáron jár a hatfokozatú EDC duplakuplungos automata. A többi változat hatfokozatú kézi váltót kap, de az 1.5 dCi esetén elérhető a hétfokozatú EDC automata is.
Az első felfüggesztés független, MacPherson-rendszerű, míg hátul csatolt hosszlengőkaros megoldást alkalmaztak.
Hogy a 20 colos felnik hátrányait ellensúlyozzák, a Renault nagyméretű, 195/55-ös abroncsokat szerelt fel, amelyek oldalfala 107 mm. A keskeny kialakítás és az okosan választott gumikeverékek révén az abroncs A besorolást kapott gördülési ellenállásra – ami a gyártó szerint a valaha volt legjobb eredmény 20 colos kerékméret esetén.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük