A papír előállítása során majdcsak kétezer vegyi anyagot használnak fel! Üvegházhatású gázok, kén-dioxid, nitrogén-oxidok, illékony szerves vegyületek és dioxinok kerülnek a levegőbe. Ezen felül rengeteg hulladék keletkezik. Most egy lelkes ínnovator akit Somogyi György néven ismerhetünk. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kevesebb visszajelzést és érzést kapsz a kormányon, mint a Corollában, de rendkívül pontos. És a Michelin Pilot Sport 4 gumiknak köszönhetően, amelyek gyanúsan sportosak egy hibrid hatchbackhez, a Civic nagyon jól tapad.
Viszonylag kemény a felfüggesztése, és laposan kanyarodik, de anélkül, hogy túlzottan szenvedne a kényelem. A durvább felületeken való elszigeteltség nagyon jó a kategóriában, és az utastér viszonylag csendes marad autópályás tempónál. Ha van egy kritikai pont, akkor az, hogy úgy tűnik, nincs elég felfüggesztési úttartomány ahhoz, hogy kisimítsa a legzötyögősebb B-útvonalakat, és néha kicsit rázós lehet.
Ha csak az alapárat nézed, a Civic nagyon drágának tűnik. Elegance felszereltséggel £35,005-tól kezdődik, Sport változatban £36,505, míg Advance változatban £39,805. Igazság szerint nem maradsz le sokról, ha az alapverziót választod, mivel az is tartalmazza a fűthető üléseket, a kulcsnélküli belépést, az első és hátsó parkolóérzékelőket, valamint a teljes vezetőtámogató technológiai csomagot.
De még így is drágább, mint a legnagyobb versenytársak. Igaz, hogy a hibrid technológia nem olcsó, de a Corolla 2.0 Hybrid több ezer fonttal olcsóbb (ráadásul elérhető egy olcsóbb 1.8 Hybrid verzió is), és ugyanígy olcsóbbak a mild-hybrid Golf és Mazda 3 is. Természetesen ez olyan verziók összehasonlítása, amelyek hasonló felszereltséggel rendelkeznek.
A Michelin Pilot Sport abroncsok kétségtelenül nagyszerűek a kezelés szempontjából, de kíváncsi vagyok, hogy mennyivel lenne gazdaságosabb a Civic, ha kevésbé jobb gumikat használnának, miközben még mindig jól vezethető maradna.
Hasonlóan, a digitális műszerfal világos és egyszerű, de nem kínál sokkal több funkcionalitást, mint az analóg órák.
A vezetői pozíció jó, de az ülések kényelmesebbek lehetnének. Szép alacsonyan ülsz (ha magasabban szeretnél ülni, a Honda kínál bőven SUV alternatívákat), és a kormányoszlopban sok állítási lehetőség van. Az ülésnek ugyan állítható a párnázatának dőlésszöge, de hiányzik belőle némi párnázottság, és az ülőlap viszonylag rövid.
A 4551 mm-es teljes hosszával a Civic jelentősen hosszabb autó, mint a Golf (4284 mm) és a Corolla (4370 mm) hatchback változatai, és ez az adott belső térben is meglátszik.