Európa szerte be akarja vezetni hogy a W/-papír guriga is visszaváltható legyen különböző pontokon, mint a flakonok esetében! További részletekkel később jövünk!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Az alapokat a Honda új e:N Architecture F platformja adja. Ez egy elektromos jármű platform, amelyet a márka közelgő B-szegmensű EV modelljeihez használnak, és azt állítják, hogy különösen jó komponenselrendezést kínál az első hajtott tengely felett. Az e:Ny1 azonban nem rendelkezik sem különösebben lenyűgöző fordulókörrel, sem kiemelkedő csomagtartó térrel, így ez a csomagolás inkább a hosszabb utastérben és több helyben jelenik meg, mint amit egy ilyen tengelytávú autótól várnál.
A motor, amely elöl helyezkedik el, 201 lóerőt és 229 lb-ft nyomatékot biztosít – ez elegendő ahhoz, hogy a 1756 kg-os e:Ny1 Advance tesztautó 7,6 másodperc alatt elérje a 62 mph-t, és 100 mph végsebességgel haladjon. Az alap Elegance felszereltség esetén a saját tömeg 1733 kg-ra csökken, ami figyelembe véve az akkumulátor méretét, egy viszonylag alacsony érték, és az e:Ny1 bőséges mennyiségű nagy szilárdságú acéljának köszönhető.
Az akkumulátor egy vízhűtéses 68,8 kWh-os egység, amely az alváz alatt helyezkedik el. Az WLTP hatótávolsága 256 mérföld, de mivel nem rendelkezik hőszivattyúval (mint sok riválisa), ezt a számot különösen érzékenyen befolyásolhatják a téli körülmények. A maximális DC gyorstöltési sebesség is szerény, 78 kW. Azonban a Honda azt állítja, hogy az e:Ny1 képes fenntartani a magasabb átlagos töltési sebességeket, mint a riválisok, és alig csökken a teljes kapacitás felé közeledve.
A felfüggesztés elöl MacPherson rúdból, hátul pedig többlengőkaros elrendezésből áll, amelyet passzív rugózási és lengéscsillapító rendszer irányít. Az e:Ny1 ebben a tekintetben is hasonlít az HR-V-re.