Ez lett a sorsa a Nagypostán összeesett nyugdíjasnak!

Pánik tört ki, és három ember azonnal a segítségére sietett. Egy fiatal édesapa a 2 éves gyermekével, valamint két nő, köztük egy biciklis. Mivel minden másodperc számított, rögtön cselekedtek!
„Az anyukámnál teljesen elsötétült minden. Próbálták felemelni és elrángatni az útról, de alig kapott levegőt, és még a keze is eltört…” – mondta Ilona néni lánya, B. Anita a Borsnak, aki a segítők elmondásából tudta meg, mi történt.
A három megmentő folyamatosan próbálta ébren tartani Ilona nénit, miközben hívták a mentőket.
„Amíg az egyikük a mentőt hívta, a másik folyamatosan beszélt anyukámhoz, hogy elmondja a mentősöknek, mi történt. Mivel nem volt nála telefon, otthon hagyta a töltőjét, ezért az egyik nő a saját készülékén próbált minket elérni.” – tette hozzá Anita.
ÍGY VAN MOST Ilona néni:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha az LBX-et egy bőrrel bevont Toyota Yaris Cross-ként emlegetnénk, a Lexus mérnökei valószínűleg megsértődnének, mivel jóval többet tettek a közös alapokra, mint csupán a prémium bőrkárpitozás. Természetesen ugyanazt a TNGA-B platformot használja (az utolsó betű a B-szegmenst jelzi), valamint ugyanazon hibrid hajtáslánc egy verzióját, de a mérnökök szerint a két modellt külön fejlesztették.
Valójában maga a hajtáslánc, amit a frissített Yaris hibridjével összehasonlítanál, néhány kulcsfontosságú különbséget mutat.
A TNGA-B platformot módosították, hogy az LBX úgy viselkedjen, mint egy Lexus, a cég pedig az 1989-es IS szalont hozza fel mérceként.

Az LBX elektromos motorja 9 lóerővel erősebb (de nem rendelkezik több nyomatékkal), mint a Yarisé, és annak érdekében, hogy a motor számára elegendő energia álljon rendelkezésre, egy nagyobb akkumulátort kapott, amely egy teljes kWh-val nagyobb kapacitással bír (szemben a Yaris 0,76 kWh-s akkumulátorával), és más kémiai összetételt alkalmaz: nikkel-fém-hidridet használnak a lítium-ion helyett. A Lexus szerint az új „bipoláris” akkumulátor jól megfelel a gyors töltés- és kisütési igényeknek nem-plug-in hibridek esetében, és az LBX magasabb elektromos teljesítményéhez is.
Az „E-Four” négykerékhajtású verziók 2024 végén érkeznek, és egy 6,3 lóerős (nem, nem 63 lóerős) 38 lb-ft teljesítményű indukciós motort kapnak a hátsó tengelyre. Nyilvánvalóan nem javítja a teljesítményt (a négykerékhajtású változat 0,4 másodperccel hosszabb idő alatt éri el a 100 km/h-t), hanem egyszerűen arra szolgál, hogy extra tapadást biztosítson csúszós, alacsony sebességű körülmények között.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük