Ez történt Bényi Ildikó temetésén!

Több százan, köztük családtagok, barátok, kollégák, szeretett szomszédok és rajongók kísérték el utolsó útjára az 55 évesen elhunyt műsorvezetőt. Bár Ildikó 18 éves kora óta Budapesten élt, szülőfaluja, a borsodi Hernádvécse mindig különleges és fontos szerepet játszott a szívében! – Most jön az amire senki nem gondolt!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan nem adja vissza teljes mértékben az EV érzést. Ha 75%-nál nagyobb teljesítményre van szükség, vagy ha folyamatosan erős gyorsítást kérsz, a motornak keményebben kell dolgoznia ahhoz, hogy elegendő energiát termeljen a motorok működtetéséhez és az akkumulátor töltéséhez. Ekkor a motor magas fordulaton működik, és hallani fogod a kabinban. Ez nem egy kellemetlen zaj, és annyi tartalék teljesítmény van, hogy legtöbbször elég a 75%-os teljesítmény is. Ha egyszerre lenyomod a gázpedált, egy pillanatra várnod kell, hogy a hajtáslánc teljes erőt adjon le, de ugyanakkor a 80% teljesítmény bőven elegendő bármely helyzethez.

Az X-Trail mechanikai felépítésének egy másik előnye, hogy regeneratív fékezéssel rendelkezik, mint egy EV. Alapértelmezetten nagyon kicsi a regenerációs hatás, amikor felengeded a gázpedált. A váltó „B” módjának bekapcsolása és az e-pedál gomb megnyomása ezt észrevehetően növeli. Nagyon intuitív, de a teljes megálláshoz továbbra is szükséged lesz a fékpedálra. Szerencsére a fékpedál nagyon progresszív, így a sima megállás könnyedén megoldható.

Azok számára, akik szorosabb költségvetéssel rendelkeznek, teszteltük a kissé olcsóbb mild-hibrid X-Trailt is. Ez ugyanazt a motort használja, mint az e-Power modell, de azt közvetlenül a CVT-n keresztül hajtja meg az első tengelyt, nem pedig akkumulátor-generátorként.

A gyakorlatban a kétezer kilogrammos mild-hibrid X-Trail jól vezethető, megfelelő motorválaszadással, bár nem ugyanazt az azonnali nyomatékot kínálja, mint az e-Power testvére. A CVT szintén elég simán működik, bár néha kicsit lassú, különösen, amikor jelentősebb teljesítményre van szükség, például előzésnél vagy sávváltáskor. A gázpedál nagyobb ellenállást mutat, és a fékei is egy kicsit kevésbé reagálnak gyorsan alacsony sebességnél.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük