Több százan, köztük családtagok, barátok, kollégák, szeretett szomszédok és rajongók kísérték el utolsó útjára az 55 évesen elhunyt műsorvezetőt. Bár Ildikó 18 éves kora óta Budapesten élt, szülőfaluja, a borsodi Hernádvécse mindig különleges és fontos szerepet játszott a szívében! – Most jön az amire senki nem gondolt!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Nissan nem adja vissza teljes mértékben az EV érzést. Ha 75%-nál nagyobb teljesítményre van szükség, vagy ha folyamatosan erős gyorsítást kérsz, a motornak keményebben kell dolgoznia ahhoz, hogy elegendő energiát termeljen a motorok működtetéséhez és az akkumulátor töltéséhez. Ekkor a motor magas fordulaton működik, és hallani fogod a kabinban. Ez nem egy kellemetlen zaj, és annyi tartalék teljesítmény van, hogy legtöbbször elég a 75%-os teljesítmény is. Ha egyszerre lenyomod a gázpedált, egy pillanatra várnod kell, hogy a hajtáslánc teljes erőt adjon le, de ugyanakkor a 80% teljesítmény bőven elegendő bármely helyzethez.
Az X-Trail mechanikai felépítésének egy másik előnye, hogy regeneratív fékezéssel rendelkezik, mint egy EV. Alapértelmezetten nagyon kicsi a regenerációs hatás, amikor felengeded a gázpedált. A váltó „B” módjának bekapcsolása és az e-pedál gomb megnyomása ezt észrevehetően növeli. Nagyon intuitív, de a teljes megálláshoz továbbra is szükséged lesz a fékpedálra. Szerencsére a fékpedál nagyon progresszív, így a sima megállás könnyedén megoldható.
Azok számára, akik szorosabb költségvetéssel rendelkeznek, teszteltük a kissé olcsóbb mild-hibrid X-Trailt is. Ez ugyanazt a motort használja, mint az e-Power modell, de azt közvetlenül a CVT-n keresztül hajtja meg az első tengelyt, nem pedig akkumulátor-generátorként.
A gyakorlatban a kétezer kilogrammos mild-hibrid X-Trail jól vezethető, megfelelő motorválaszadással, bár nem ugyanazt az azonnali nyomatékot kínálja, mint az e-Power testvére. A CVT szintén elég simán működik, bár néha kicsit lassú, különösen, amikor jelentősebb teljesítményre van szükség, például előzésnél vagy sávváltáskor. A gázpedál nagyobb ellenállást mutat, és a fékei is egy kicsit kevésbé reagálnak gyorsan alacsony sebességnél.