Ez történt Bényi Ildikó temetésén!

Így egyik utolsó kívánsága is az volt, hogy itt találjon örök nyugalomra, imádott édesanyja mellett, akit 10 éve veszített el. Lánya, Tótfalusi Fanni pedig teljesítette édesanyja végakaratát. – A rajongók nem hiszik el hogy ilyen fiatalon máris édesanyja mellé került! ?Még a pap is sírt állítja egy rajongó!

Forrás: MSN / FB / IG / BPW

Ez is érdekelhet:

Ahhoz, hogy az X-Trail megkülönböztethető legyen kisebb testvérétől, az új T33-as generációval több off-road stílust kapott. Ennek ellenére még mindig kerekebb formákat őriz, mint a Hyundai ragadozó hűtőrácsos Tucsonja és Santa Féje, valamint a Skoda Kodiaq, amelynek vágott állkapcsa van.

Műszakilag azonban a Qashqai és az X-Trail még közelebb állnak egymáshoz, mint valaha. Mindkettő a CMF-C platformot használja, amelyet főként a Nissan fejlesztett, míg a Renault a kisebb autók, például a Nissan Juke és a Renault Captur számára a CMF-B platformra összpontosítja fejlesztési erőfeszítéseit.

A C-oszlop a delfin uszonyára emlékeztet – mondja a Nissan. Ez akkor lenne helytálló, ha a delfinek hátrafelé úsznának. Nem annyira jellegzetes, mint a Qashqai lebegő oszlopa, de a hátsó kerékíven végigfutó horony egy kis érdekességet visz a dizájnba.

Ahol a Nissan jelentősen eltér a francia partnerétől, az a nagyobb autók hajtásláncaiban van. Míg a Juke Hybrid esetében a Renault E-Tech rendszerét kölcsönözte, addig a csúcs hibrid X-Trail saját – és nagyon eltérő – e-Power koncepcióval rendelkezik. Ez nem teljesen új, mert már láttuk a Qashqai hibridben is, de érdemes újra átnézni a technológiát.

Az E-Power különleges abban, hogy a benzinmotor sosem hajtja meg a kerekeket. Ehelyett egy generátort hajt, amely egy 2,1 kWh (1,97 kWh használható) lítium-ion akkumulátort tölt fel az utastér padlója alatt. Ez viszont egy 201 lóerős, 243 lb-ft nyomatékú elektromos motort táplál az első tengelyen.

Ez a felállás a Qashqaiban is elérhető, de az X-Trail egy négykerék-hajtású opcióval bővül, az e-4orce rendszerrel, amelyben egy további 134 lóerős, 144 lb-ft nyomatékú motor hajtja a hátsó tengelyt. Általában olyan rendszerekben, ahol az első és hátsó motorok külön működnek, az összesített teljesítmény a két motor erejének összege, de az X-Trail csúcsteljesítménye csupán 210 lóerő, nem pedig 335 lóerő, mert az akkumulátor korlátozott, hogy mennyi energiát tud biztosítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük