Így egyik utolsó kívánsága is az volt, hogy itt találjon örök nyugalomra, imádott édesanyja mellett, akit 10 éve veszített el. Lánya, Tótfalusi Fanni pedig teljesítette édesanyja végakaratát. – A rajongók nem hiszik el hogy ilyen fiatalon máris édesanyja mellé került! ?Még a pap is sírt állítja egy rajongó!
Forrás: MSN / FB / IG / BPW
Ez is érdekelhet:
Ahhoz, hogy az X-Trail megkülönböztethető legyen kisebb testvérétől, az új T33-as generációval több off-road stílust kapott. Ennek ellenére még mindig kerekebb formákat őriz, mint a Hyundai ragadozó hűtőrácsos Tucsonja és Santa Féje, valamint a Skoda Kodiaq, amelynek vágott állkapcsa van.
Műszakilag azonban a Qashqai és az X-Trail még közelebb állnak egymáshoz, mint valaha. Mindkettő a CMF-C platformot használja, amelyet főként a Nissan fejlesztett, míg a Renault a kisebb autók, például a Nissan Juke és a Renault Captur számára a CMF-B platformra összpontosítja fejlesztési erőfeszítéseit.
A C-oszlop a delfin uszonyára emlékeztet – mondja a Nissan. Ez akkor lenne helytálló, ha a delfinek hátrafelé úsznának. Nem annyira jellegzetes, mint a Qashqai lebegő oszlopa, de a hátsó kerékíven végigfutó horony egy kis érdekességet visz a dizájnba.
Ahol a Nissan jelentősen eltér a francia partnerétől, az a nagyobb autók hajtásláncaiban van. Míg a Juke Hybrid esetében a Renault E-Tech rendszerét kölcsönözte, addig a csúcs hibrid X-Trail saját – és nagyon eltérő – e-Power koncepcióval rendelkezik. Ez nem teljesen új, mert már láttuk a Qashqai hibridben is, de érdemes újra átnézni a technológiát.
Az E-Power különleges abban, hogy a benzinmotor sosem hajtja meg a kerekeket. Ehelyett egy generátort hajt, amely egy 2,1 kWh (1,97 kWh használható) lítium-ion akkumulátort tölt fel az utastér padlója alatt. Ez viszont egy 201 lóerős, 243 lb-ft nyomatékú elektromos motort táplál az első tengelyen.
Ez a felállás a Qashqaiban is elérhető, de az X-Trail egy négykerék-hajtású opcióval bővül, az e-4orce rendszerrel, amelyben egy további 134 lóerős, 144 lb-ft nyomatékú motor hajtja a hátsó tengelyt. Általában olyan rendszerekben, ahol az első és hátsó motorok külön működnek, az összesített teljesítmény a két motor erejének összege, de az X-Trail csúcsteljesítménye csupán 210 lóerő, nem pedig 335 lóerő, mert az akkumulátor korlátozott, hogy mennyi energiát tud biztosítani.