Ezekkel a filléres trükkökkel hűtheted le a lakást!

Ezek a tippek pár fokot segíthetnek a benti hőmérsékleten, de valljuk be, egy rossz szigetelésű, rossz tájolású panelen nem feltétlenül segítenek! Nem is gondolnák a legtöbben, pedig több fokkal növelhetik a benti hőmérsékletet azok a gépek, elektromos eszközök, de még akár bedugott töltők is együttesen, amelyek gyakran éjjel-nappal csatlakoztatva vannak .

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az autóban kétféle hangprofilt lehet választani, vagy akár ki is lehet kapcsolni őket, de ezek nem próbálnak meg valódi motorhangokat utánozni, mint például egy Abarth esetében, és nincsenek benne mesterséges váltási hangok sem, mint például a Hyundai Ioniq 5 N-nél. Az Alpine mérnökei egyébként kissé lenézően nyilatkoztak az ilyen megoldásokról.

Ez persze ízlés dolga, de például a regeneratív fékezés szabályozására én szívesebben láttam volna kormány mögötti váltófüleket, nem pedig egy tekerhető kapcsolót – így egy kicsit több lenne a vezetési élmény. A fékpedál érzete kiváló, mivel „by-wire” rendszerrel működik – vagyis elektronikusan vezérlik –, és szinte lehetetlen megmondani, mikor vált a regeneratív fékezésről a hagyományos mechanikus fékre. Viszont azt sajnáltuk, hogy nincs benne valódi egypedálos vezetési mód, ami sok elektromos autónál már alapfunkció.

Az A290-et nemcsak közúton, hanem versenypályán is kipróbáltuk. Ez nem túl gyakori az elektromos autóknál, hiszen a gyártók általában nem szívesen teszik ki modelljeiket ilyen intenzív használatnak. Az Alpine viszont nagyon szeretné hangsúlyozni, hogy az A290 egy valódi „hot hatch”, vagyis egy sportos, kisméretű autó, és ne felejtsük el, hogy ugyanazok az emberek fejlesztik, akik korábban a Renaultsportnál dolgoztak, és ők valaha a világ legjobb forró ferdehátúit készítették.

De térjünk vissza a közúti használathoz, hiszen ott mutatkozik meg igazán, mennyire jó ez az autó. Az A290 rugózása egészen meglepő egy sportos kisautóhoz képest, különösen, ha valaki vezetett már például egy Mini Cooper SE-t. Az autó mozgása nyugodt, rugalmas, nem pattog, és ha nem ismernénk, azt gondolhatnánk, hogy ez egy hagyományos, kényelmes elektromos kompakt. De ez nemcsak kényelmes – sportautóként is rendkívül jól viselkedik. Autópályán sincs több menetzaj vagy szélzaj, mint például a Renault 5 esetében, így hosszabb utakon is teljesen vállalható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük