Ezért nem vették észre, hogy hónapok óta nem él a nyugdíjas bácsi!

Feltűnő, hogy senki nem hiányolta igazán. A szomszédok elmondása szerint a magába zárkózó, gyakran indulatos férfi évekkel korábban megszakított minden fontosabb kapcsolatot. Családjával – köztük saját fiával – összeveszett, a szomszédság pedig kereste a távolságot, miután többször konfliktusokat generált. A magányos életet élő férfi psz/ch/átriai kezelés alatt állt, második felesége elvesztése óta mély lejtőre került. A lakók többsége már hónapok óta nem látta, de senki nem tudta, mi zajlik a zárt ajtó mögött.
EZ TÖRTÉNT A SZAGOKKAL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha az F Sport modellt választod, az alap adaptív futómű feszesebb, mint az alacsonyabb felszereltségű változatokban. Ha ezt az 18 colos kerekekkel kombinálod, az ES komfortközpontúsága némileg csorbul.
Az ES hajtáslánca sem ideális a dinamikus vezetéshez. Normál használat mellett jól működik, az autó motorja és elektromos hajtása a CVT automata váltóval együttműködve igyekszik minél gyakrabban alacsony fordulaton vagy akár üresjáratban tartani a motort. Amint viszont gyors gyorsulást kérsz, az ES küzd, a motor magas fordulaton pörög, mégis kevésbé teljesít, mint a dízel riválisok.
Az ES egyféle hajtáslánccal érhető el: egy 2,5 literes négyhengeres benzinmotorral, elektromotorral és akkumulátorral, melyek összteljesítménye 215 lóerő. Csak egy váltó opció van, a CVT automata. Az ES 0-62 mph-ra 8,9 másodperc alatt gyorsul, ami akár egy másodperccel is lassabb, mint a hasonló BMW és Mercedes modellek, míg a végsebessége szerény, 112 mph.

Normál tempónál a hajtáslánc simán és csendesen működik, a váltó pedig hatékonyan. Erős gyorsításnál azonban a négyhengeres motor durvábbá válik, magas fordulaton pörög, miközben csak mérsékelt gyorsulást nyújt. A CVT ugyanakkor fejlődött az előző Lexus modellekhez képest, így a már meglévő Lexus-tulajdonosok számára valószínűleg kellemesebb használatot biztosít.
Az ES üzemanyag-fogyasztása és CO2-kibocsátása a felszereltségtől és a felnik méretétől függően 50,4 és 54,3 mpg között mozog WLTP szabvány szerint, ami elméletileg közel 600 mérföldes hatótávot jelent egy tankkal. A károsanyag-kibocsátás 119-128 g/km között alakul, ami a vállalati autóként használók számára 26-28%-os Benefit-in-Kind (BIK) adókulcsot jelent.
Ez vonzóvá teszi az ES-t, hiszen képes felvenni a versenyt a dízel modellekkel, miközben benzinnel működik. Különösen a nem RDE2 szabványos dízelekhez képest, amelyekre további 4%-os BIK adó rakódik, a Lexus jó alternatíva a céges autóhasználók számára.
Az ES útadója versenyképes, bár az ár befolyásolhatja ezt jelentősen. Minden modell 175 fontot fizet az első évben, majd utána 150 fontot évente. Azok az ES modellek, amelyek újonnan több mint 40 000 fontba kerülnek (ideértve az F Sport változatokat Takumi csomaggal és a Takumi modelleket), további 325 fontos évi adót fizetnek öt évig, az első adózás utáni második évtől kezdve. Fontos megjegyezni, hogy az olcsóbb modellek is túlléphetik a 40 000 fontos határt, ha sok extra felszerelést rendelnek hozzájuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük