Ezért ugrott ki az erkélyről a diák Tokajban!

A közösségi médiában érkező kérdések szinte robbanásszerűen szaporodtak, mindenki választ várt.
Végül azonban nem az iskola, nem is egy ismerős, hanem maga az édesanya törte meg a csendet – egyetlen, szívszaggatóan őszinte üzenettel.
„Nem szégyen. Kiugrott az erkélyről. Nem tudom, miért tette.” – írta, majd hozzátette: „Anya volt, aki válaszolt.”
Ezek a sorok dermedt csöndet hagytak maguk után.
A család maga sem érti, mi vezethette a fiút a végzetes döntéshez.
A magyarázat hiánya százszor fájdalmasabbá tette a tragédiát.
Mi vihet rá egy fiatal, tisztelettudó, szorgalmas diákot, hogy ekkora lépést tegyen? Valami kiderült:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A műszerfal digitális és letisztult, bár a mi ízlésünknek talán kissé leegyszerűsített. Bár elég rugalmas, és párhuzamosan megjeleníthető mind a műszerfalban, mind a head-up kijelzőn, bizonyos szempontból hiányzik belőle az élesség és a részletesség (például standard módban nincs fordulatszámmérő). A Polestar 1 örökölte a Volvo által Sensus Connectnek nevezett 9,0 hüvelykes, álló tájolású, érintőképernyős infotainment rendszert. Mivel teljes egészében érintőképernyős, eltér a multimédiás rendszerek generációjától, amelyek külön beviteli eszközökön keresztül működtek. Érdekes módon a Polestar 2 egy új, Android-alapú infotainment rendszert használ, így az 1 valószínűleg az egyetlen Polestar modell ezzel a beállítással.

Miután megismerkedett a görgetéses navigációval, a rendszer egyszerűen és jól működik; a legtöbb folyamat csak néhány bemenetet igényel. Egyszerűen húzza végig a menüt az „kezdőlapról” az egyik irányba az autó vezetéstámogató és biztonsági rendszerének kezelőszerveihez, a másik irányba pedig a szórakoztató rendszerhez és az alkalmazásokhoz.

A Bowers & Wilkins sztereó rendszer jó, de meglehetősen tipikus a versenytársak prémium rendszereire ebben az árkategóriában. Az okostelefon-tükrözés mind az Apple, mind az Android készülékek esetében alapfelszereltség, bár csak USB-n keresztül; a vezeték nélküli töltés nem része az autónak. Az 1-es tényleg olyan gyors, amilyennek egy 601 lóerős grand tourert elképzelni lehetne, de a teljesítménye egyáltalán nem jellemző a gyors, kontinenseket átszelő GT fajtára.

Ráadásul sem az autó kimondott sebessége, sem a gazdagsága nem az, ami a legvonzóbb a terepjárásában; valójában ez az, hogy mennyire alkalmazkodóképes és sokoldalú a karaktere, és mennyire másnak érezheti magát egyik percről, egyik utazásról a másikra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük