Ezért viselkedett zavarodottan Sthol András!

KÖVETKEZŐ OLDAL

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Santa Fe külső stílusába oltott dinamizmus csak kis mértékben oltotta be az autó karakterét. Ez az autó nagyrészt – ahogyan mindig is volt – a mindennapi használhatóság lelke, ami valószínűleg a Hyundai szándéka is.
Azok számára, akik lecserélik régi Santa Fe- jüket , a különbség a kissé magasabb rugózási sebességben fog érződni, amely városi sebességnél némi alacsony frekvenciájú rugalmasságot cserél a jobb karosszéria-irányíthatóság érdekében nagyobb sebességnél. De bár nem egészen úgy siklik 48-50 mérföld/órás sebességgel, mint az előző, ez a Santa Fe egyenetlen úton rugalmasabb, mint a legtöbb nagy terepjáró, és bőven a komfortzónáján belül van, gyorsabban teker. Ráadásul a rugózás a terheléssel javulni látszik – mintha a Hyundai dinamikai szakemberei úgy hangolták volna a felfüggesztést, hogy a legkényelmesebb állapotot négy utassal a fedélzeten és félig teli csomagtartóval, gyors, de szabályos utazás közben érje el.

Az alapfelszereltségként kínált FlexSteer szervokormányrendszerrel három rásegítési szint közül választhat, hogy megtalálja az Önnek legmegfelelőbbet. Még Sport módban is kevés visszajelzés érkezik a felnin keresztül. A kényelem tűnik a legjobban működőképesnek; az autó többi részével összhangban csak engedékenyebbé teszi a kormánykereket, és lassabban hajlamosítja az önkiegyensúlyozásra.
Tesztautónk másodlagos menettulajdonságai – az alváz egyenetlen felületekkel, kisebb egyenetlenségekkel és buckákkal való megbirkózása – jónak bizonyultak, nem kis részben a 18 hüvelykes kerekek köré tekert egészséges abroncsoldalfalaknak köszönhetően. A teljesen felszerelt Premium SE modellek 19 hüvelykes felnikkel kaphatók, ezért mindenképpen próbáld ki az autót a legnagyobb felnikkel, ha biztos akarsz lenni abban, hogy ez minden esetben igaz.
Ezeket a kikötéseket félretéve, a Santa Fét a legtöbb brit úton mutatott viselkedését tekintve a kompetens és a kiforrott kategóriába sorolnánk . Messze nem kiemelkedő, és rengeteg autó van ebben a kategóriában, amelyet egy érdeklődő sofőr előnyben részesíthet, de sokkal kevesebb olyannal, amellyel szívesebben élne az ember.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük