Ezért zártak be a Posták! Vége a sárga csekkeknek!

A közműszolgáltatók, hatóságok és állami hivatalok is áttérnek a papíralapú csekkekről a digitális fizetési kérelmekre. Nincs szükség többé arra, hogy bárki kézzel írja be a számlaadatokat, vagy elcammogjon a legközelebbi postára. Minden ott van a mobilon – egy kattintás, és kész.
Ez a rendszer nem csak gyorsabb, de okosabb is: az ügyfél dönti el, hogy mikor fizet, és egyáltalán akar-e fizetni. Még a megadott összeget is módosíthatja, ha erre lehetőséget kap. Ez már nem csak technikai újítás – ez szemléletváltás. És ez a váltás a posták végét jelenti.
EKKORTÓL LÉP ÉLETBE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A tesztelt autó specifikációja, bár talán nem a legizgalmasabb, kétségtelenül egy figyelemfelkeltő szuper-GT, amely talán a legragadozóbb sziluettet viseli minden eddigi frontmotoros Aston Martin között – ami már önmagában is sokat mond.
Az előző DBS Superleggera telt orrát, amely a Mk3 Vanquish előző modellje volt, visszafogták, és az autó eleje lényegében egy túlnagyított változata annak, amit már a Vantage-on is láthattunk. Számunkra ez nem negatívum, de a valódi látványosságok a visszapillantó tükörből tárulnak elénk.
Az új kipufogóvégek most még hangsúlyosabbak, és választható titán rendszer is rendelhető, amely körülbelül 10 kg-mal könnyíti meg az autót, miközben a V12-es motor hangja még élesebb lesz a 7000 rpm-es fordulatszám-tartomány tetején. Ezt mindenképp választanánk.
A hátsó rész enyhén Shelby Daytona ihlette, Kamm-tail stílusú, ívelt Gurney szárnyával. Esztétikailag nem könnyű megszokni, különösen az óriási középső panelt, amely festhető karosszéria színére, vagy karbonra hagyható, de szerintünk sikeres próbálkozás, hogy Aston Martin továbblépjen a dizájnnyelvével. Az biztos, hogy a Vanquish monumentális jelenléttel bír. Ne felejtsük el, hogy az egész karosszéria teljesen karbonból készült, és ebből biztosan nincs hiány.

A nyomtatófelület tekintetében az új Vanquish valamivel keskenyebb, mint a Superleggera, de 14 cm-rel hosszabb, és a hosszúság nagy része az alvázon belül található, kifejezetten az A-oszlop és az első tengely közötti részben. Az autó 2885 mm-es tengelytávja jelentősen hosszabb, mint az új Ferrari 12Cilindrié, amely szintén hátsó kormányzást alkalmaz – technológia, amit az Aston még mindig nem használ. Ez egy korlátozottságot jelent? Hamarosan megtudjuk.
Közben a hivatalos súly 1835 kg-ra van becsülve, de a tesztelt autó 1952 kg-ot nyomott tele tankkal. Ez 42 kg-os növekedést jelent a 2018-as Superleggera tesztelt verziójához képest, és tükrözi a Vanquish megnövekedett méretét. A Ferrari, hogy kontextusba helyezze, a 12Cilindri száraz súlyát 1560 kg-ra teszi, bár tapasztalataink szerint ez körülbelül 1770 kg-ra jön ki működő állapotban. Ezt később ebben az évben ellenőrizzük. Eközben a Bentley hatalmas új hybrid-V8 Conti GT Speed modellje már csak egy utassal sem kevesebb, mint 2500 kg.
Ezúttal a Vanquish új, öntött alumínium vázát használ, nem pedig egy alsóbb kategóriás Aston modellből adaptált változatot (ez lett volna a DB12), és állítólag 75%-kal merevebb oldalirányban, mint még a DBS 770 Ultimate, amely a 2023-as évi DBS Superleggera speciális kiadása, új magasságokba emelte az Aston GT-t teljesítményben, eleganciában és árban. Az első felfüggesztés kettős keresztlengőkaros, ahol egy új sztrut-rúd növeli a Bilstein DTX adaptív lengéscsillapítók (a DB12-ből származnak, de új hangolással) rögzítésének merevségét. További merevítést találunk a vastagabb első védőlemezen, és egy másik védőlemez a hátsó tengely alatt, annak többszálas elrendezésével.
Nyisd ki a motorháztetőt (amely most hátulról nyílik, így megszabadulva a Superleggera kagyló alakú motorháztetőjétől), és ott van: 824 lóerő és 738 lb-ft nyomaték, egy brit tervezésű és készített V12-es, amely szépen hátranyúlik a szélvédőig. Aston Martin átdolgozta legnagyobb motorját erre az autóra. Most már a Grantham-i székhelyű Autocraft Solutions gyártja (miután a Ford 2021-ben bezárta kölni motorüzemét), és ez az 5,2 literes motor megtartja ugyanazokat a hengerdimenziókat és bankszöget, mint korábban, de nagyrészt újratervezésre került, megerősített blokkot és csapágyakat kapott. Az újabb vezérműtengelyek új profilokat kaptak, és az injektorok és gyújtógyertyák elhelyezése is megváltozott, mint a DBS Superleggera 5,2-es modelljénél.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük