Falusi Mariann mindenkit elveszített, majd Ő is meghalt

És mintha ez csak a kezdet lett volna. A barátok, szerelmek, társak sorban hullottak mellőle – öngy/lk0sságok, felfoghatatlan döntések, amelyek olyan mély sebeket téptek benne, amelyek soha nem gyógyultak be. Négy szeretett ember ugyanazt a tragikus utat választotta… és Mariann ott maradt egyedül a kérdéseivel, bűntudatával és a kimondatlan „miért”-ekkel.
Ahogy halmozódtak az évek és a traumák, Mariann egyre többször érezte úgy, hogy a sors figyelmezteti valamire. Egyik pillanatról a másikra megállt a teste – a menopauza úgy csapott le rá, mint egy láthatatlan jelzés: állj meg, nézz szembe mindennel, amit eddig nem akartál érteni.
EZ PEDIG VÉGLEG ÖSSZETÖRTE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Akárcsak elődei, a Trophy-R is szigorúan kétszemélyes ; a hátsó ülésen ülő utasoknak szánt helyet külön tárolóhellyé alakították át az opcionális karbon kerekeknek. Ezeket egy Sabelt biztonsági háló tartja a helyükön, amelyet racsnis hevederek rögzítenek, a hevederek pedig egy élénkpiros merevítőhöz vannak rögzítve, amely a hálóval együtt elválasztóként szolgál az utastér és a csomagtartó között. Elölről inkább a szokásos módon zajlik. A Trophy-R utasterének első felének általános felépítése pontosan megegyezik a standard Mégane RS- ével , ami azt jelenti, hogy az autó belső felületeinek túlnyomó részét meglehetősen unalmas kinézetű, kemény és puha tapintású műanyagok borítják. A kontrasztos piros varrás, az ezüst díszítőelemek és a hasonlatos karbon részletek egy csipetnyi színt és teljesítménybeli stílust visznek a Trophy-R utasterébe, de ez nem egészen hozza vissza a felturbózott esztétikát ugyanúgy, mint egy Honda Civic Type R belső tere .

A Renault Sport aprólékos súlycsökkentési stratégiája az infotainment rendszerre is kiterjed. A Renault zászlóshajójának számító, 8,7 hüvelykes, álló tájolású R-Link érintőképernyője helyett a Trophy-R beéri a kisebb, 7 hüvelykes egységgel, mivel – hihetetlen vagy sem – további 250 grammal csökkenti a hot hatch saját tömegét.

Maga a képernyő könnyen olvasható, és az operációs rendszer tökéletesen intuitív, de a szoftver kifinomultsága és a grafika minősége hagy némi kívánnivalót maga után. A térképes információk határozottan alapvetőek, és időnként észrevehető akadozás tapasztalható a bevitel és a késleltetés között.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük