Farkasházy Tivadar is reagált Aranyosi-ra!

Farkasházy Tivadar szerint helyén való enne, ha Aranyosi elnézést kérne azért, mert „sokakat megbántott”. „Én harminc éve ismerem, több mint 10 évig a munkatársam volt, soha nem hangoztatott ilyen né/ete/et” – fogalmazott a humorista a műsorban, majd hozzátette: a humoristától azt várják, hogy nevettessen, de „beszélni a humorról és humort űzni.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia Niro EV egy kicsit könnyebb, mint az előző generációs modell, ezért annak ellenére, hogy ugyanazt a teljesítményű villanymotort használja, gyorsabban gyorsul fel. A 60 mérföld/órás (kb. 96 km/h) sebességet 6,9 másodperc alatt éri el, ami 0,2 másodperccel jobb eredmény, mint a korábbi Kia e-Niro esetében. A 0-62 mérföld/órás (100 km/h) gyorsulás pedig 7,2 másodperc alatt megvan, ami 0,6 másodperces javulás a gyári adat szerint.

Bár a nemrég tesztelt Cupra Born még egy hajszálnyival gyorsabb volt, ezek az apró különbségek a valós vezetés során alig észrevehetőek. Összességében egy ilyen méretű elektromos crossover számára a 7 másodperc alatti 0-100-as gyorsulás kifejezetten gyorsnak számít, főleg ha benzines vagy dízel modellekkel hasonlítjuk össze. Az elektromos motor azonnali ereje és a fokozatmentes gyorsítás olyan dinamikát ad az autónak, amitől soha nem érezzük úgy, hogy kevés lenne a teljesítmény. A Niro EV az erejét alapvetően kulturáltan adja le. Ha padlóig nyomjuk a gázt, előfordulhat, hogy érezzük egy kis oldalirányú húzást, amit nyomatékhatásnak hívnak, de ez soha nem válik kellemetlenné vagy veszélyessé. A kipörgésgátló rendszer jól működik, ügyesen csökkenti a motor erejét, amíg újra elegendő tapadás nem lesz. Persze, egy hirtelen vizes útszakasz még így is megtréfálhatja, de összességében megbízható. Ha viszont kikapcsoljuk ezt a rendszert, a Niro könnyedén kipörgeti az egyik első kerekét, ami játékosabbá teszi az élményt.

Normál vezetés mellett a Niro EV példát mutat más elektromos autóknak. Három különböző vezetési mód közül választhatunk, amelyek eltérő gázpedál-érzékenységet biztosítanak. Emellett a kormány mögötti váltófülekkel menet közben is könnyedén szabályozhatjuk a fékezésből visszanyert energia (regeneratív fékezés) mértékét. Beállíthatjuk úgy is, hogy egyáltalán ne fékezzen vissza, vagy éppen úgy, hogy szinte csak a gázpedált kelljen használni – ez utóbbit hívják „egy pedálos” vezetésnek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük