A feladat során a versenyzőknek egy „szerencsekerék-szerű” falon kellett kapaszkodniuk, miközben folyamatosan eltávolították alóluk a tartórudakat. Míg mindenki a hűvösben hajtotta végre a feladatot Judit a tűző napon küzdött a továbbjutásért!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Azonban a teljesítmény nemcsak a puszta számokon múlik, és bár sosem várnánk el egy szerény szuperminitől, hogy leszedje a zoknit a lábadról, amit szeretnénk, az az, hogy a Rio ugyanolyan készséges és reagáló érzést adjon alacsony fordulatszámokon, mint néhány közvetlen riválisa.
Ez nem egy nagy kritika, de míg az 1,4 literes Rio 101 lb-ft nyomatékot ad 4000 rpm-nél (ugyanannyit, mint sok közvetlen riválisa), a motor úgy tűnik, hogy gyorsan kell pörögnie ahhoz, hogy a legjobb teljesítményét nyújtsa.
Ez valami, ami kezd hatni sok természetes szívó szupermini érzésére. A kisebb kapacitású turbó benzinmotorok (például a turbófeltöltős 1,2 literes Skoda Fabia 129 lb-ft nyomatékkal alacsony fordulatszámokon, és hasonló nyomatékszintek a Ford Fiesta Ecoboost motorjában) és a turbódízelek jobban reagálnak alacsony fordulatszámokon.
Miután elérted a kívánt sebességet, a kiemelt benzin Rio rendben van, a zajszintek alacsonyak, és a Kia egy nagyon tisztességes, kényelmes túrázó autó. Tehát nem teszünk komoly kritikát, de mivel a versenyképesség és a jellemzők szorosak ebben a piaci szegmensben, még a kisebb dolgok is számítanak.
A 1,4 literes CRDI inkább megfelel a dízelek legújabb generációjának. Van egy kissé lapos zóna 2000 rpm körül, de bőségesen húz, miután túljutottál ezen, és a finomsági szintjei is megfelelőek. Hivatalosan 68,9 mpg-t és 109 g/km-es CO2-kibocsátást biztosít, így szépen versenyképes a szupermini riválisaival a gazdaságosság és az emissziók tekintetében.
Ha a gazdaságosság a fő szempont, az 1,1 literes CRDI EcoDynamics ötajtós modell, annak ellenére, hogy kicsi a kapacitása és látszólag csekély 74 lóerővel rendelkezik, tisztességes, bár kissé egyenetlen teljesítményt nyújt a 125 lb-ft nyomatékának köszönhetően. A CO2 és az üzemanyag-fogyasztási adatok kiemelkedőek, 85 g/km és 88,3 mpg kombinált értékkel. Egy 1,25 literes benzinmotor prémiumának egyetlen egyszeri áráért ezek a számok nagyon vonzóak lehetnek bárkinek, aki hosszú távra tervezi megtartani a Rio-t, és nem keres különösen élénk vezetési élményt.