Farm Vip-be ismét váratlan dolog történt!

A nézők kérdezik hogy van itt a versenyszerűség? Nem bírtak még volna várni egy pár órát napnyugtáig? Neked mi a véleményed? A nézők azonnal kérik vissza Juditot a versenybe!

Forrás: MSN / FB / FV / EZT

Ez is érdekelhet:

A Kia Rio vegyes képet mutat ebben a tekintetben. A legtöbb modell olyan gyors, amilyennek lennie kell. A tesztünk során az 1,4 literes motor és az ügyes hatfokozatú váltó lehetővé tette, hogy 60 mph sebességet 11,4 másodperc alatt érjen el, ami nagyjából megfelel a Kia állításának, és teljesen elfogadható a kategóriában.

Ettől kezdve a teljesítmény fokozatosan csökken, ahogy a csúcs teljesítmény más motoroknál is, de általánosságban még mindig versenyképes marad. A következő leggyorsabb modell az 1,2 literes benzinmotor, amely a Kia szerint 12,6 másodperc alatt éri el a 60 mph-t, majd következik az 1,4 literes CRDI (13,7 másodperc), végül pedig az 1,1 literes dízel (15,5 másodperc).

A Rio kissé érzékeny a keresztirányú szélre. Kormányzása könnyű, talán túlságosan is könnyű, és az egyenes vonalból való elforduláskor érzékeny. Az, hogy ideges lenne, túlzás lenne, de hiányzik belőle az a stabilitás, amit a legjobb európai riválisainál megtalálhatunk.

Ami viszont viszonylag figyelemre méltó, az a karosszéria-irányítás, különösen a tisztességes utazási kényelem mellett. Ha a Rio elé egy kihívásokkal teli útszakaszt mutatsz, a felfüggesztése ritkán fut ki az ötletekből. Ismét, a Fiesta laposabb és összeszedettebb marad, de nem sok autó van a Rio és a Ford között a szegmens csúcsán.

A Rio fékei nagyon figyelemre méltóak. Az autó gyorsan megáll, és jó pedálérzéssel, aminek köszönhetően az elől szellőztetett tárcsákat és hátul szilárd tárcsákat használó mechanikai rendszerre kell köszönnünk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük