Fekete hétvége a MÁV-nál!

Nem ez volt az egyetlen vasúti ütközés! Szombat hajnalban Ferihegynél egy autóval ütközött a 4:50-kor Szolnokra elindult reggeli Z50-es járat. Az ütközés után Pestszentlőrinc és Vecsés között átmenetileg mindkét vágányt le kellett zárni, így a Kőbánya-Kispest – Vecsés vonalon PÓTLÓBUSZOK járták körbe a teljes szakaszt. Sok utas nem is hitte el, hogy 30–60 perc plusz menetidővel kell számolniuk – mégis ez történt a Budapest–Cegléd–Szolnok tengelyen.
ennél is súlyosabb eset történt? igen… MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2024-es fő belső változás a vezető előtt következik be, ahol egy digitális műszerfal váltja fel a régi analóg műszereket. Az Alfa azonban a mélyen ívelt műszerfalon belül is megtartotta a nagyon hasonló elrendezést és betűtípusokat, így megőrizte a meglévő karakter nagy részét, miközben egy kicsit több lehetőséget kínál a testreszabásra. Még jobb, hogy a fizikai klímavezérlők megmaradtak, és nagy tárcsák vannak a hangerőszabályzóhoz és a vezetési módokhoz is.

A Quadrifoglio Alfa Connect 3D navigációs 8,8 hüvelykes érintőképernyője nem olyan éles, mint a riválisok legújabb rendszerei, és a válaszai gyakran kifejezetten akadozóak. És néhány teljesítményorientált riválissal ellentétben nem rendelkezik sok részletes teljesítménymenüvel, bár azt állítanánk, hogy nincs is rájuk szüksége, mivel nem sok beállítást lehet módosítani.

A Teljesítmény menüben látható a turbónyomás, a nyomaték és az olajnyomás, míg egy fizikai tekerőgombbal menet közben is elvégezhetők apró beállítások a rendszeren.
A Giulia belső tere és csomagtartója meglehetősen szabványos egy négyajtós kompakt executive szedánhoz képest. Néhány versenytárs – mint például az Audi RS4 és a BMW M3 – praktikusabb kombi karosszériával is elérhető, ami az Alfa Romeo esetében nem elérhető.
A vezetési pozíció fantasztikus, amihez nagyban hozzájárulnak a megformált alapfelszereltségű ülések. Az opcionális Sparco karbonszálas borítású sportülések azonban még jobbak. Nemcsak gyönyörűen néznek ki, de ugyanolyan kényelmesek is, mint amennyire jól tartanak.
A hátsó üléseken a térdtér megfelelő egy kategóriába tartozó autóhoz képest, de a lejtős tetővonal miatt a fejtér kissé szűk a magasabb utasok számára. A széles kardánalagút, valamint a magas, keskeny és kissé kemény középső ülés azt jelenti, hogy három utas számára nem túl kényelmes az autó. Az Alfa Romeo az elmúlt években magas pontszámokat ért el az Auto Express Driver Power elégedettségi felmérésein. Az olasz márka 2024-ben 32 gyártó közül a 13. helyen végzett, így is kényelmesen a ranglista első felében foglal helyet.
Minden Alfa Romeo modellhez három év garancia jár korlátlan futásteljesítmény mellett. Az ár egy év autómentést is tartalmaz.
2024-től az Alfa Romeo rendkívül versenyképes karbantartási tervet kínált teljes kínálatára. A csomag a Giulia szedán és a Stelvio SUV sportos Quadrifoglio változatait is tartalmazta. Ez az ajánlat azt jelenti, hogy az ügyfelek mindössze 399 fontot fizetnek a három évre szóló tervezett szervizelésért.
A Giulia Quadrifoglio biztonsága nagy hangsúlyt fektetett a járműre, a zászlóshajó modellben elérhető biztonsági technológiák nagy része alapfelszereltségként megtalálható. Ez azt jelenti, hogy gyalogosészleléssel kiegészített autonóm vészfékező rendszerrel (AEB), holttérfigyelővel , frontális ütközésre figyelmeztető rendszerrel és sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel rendelkezik – mindezek olyan funkciók, amelyeket egy 80 000 fonthoz közeledő autótól elvárnánk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük