Fekete nap ez: Eddig bírta Galla Miklós

Galla Miklós a saját közösségi felületén hozta nyilvánosságra, hogy nehéz helyzetbe került, és anyagi támogatásra van szüksége. A humorista bejegyzésében arról írt, hogy a mindennapi megélhetéshez, élelmiszerre, gyógyszerekre és a közüzemi számlák kiegyenlítésére gyűjt pénzt, ráadásul meglévő tartozásai is nyomasztják. A posztban még a bankszámlaszámát is feltüntette, és arra kérte követőit, hogy lehetőségeikhez mérten segítsék őt. Fekete nap ez, ahogyan fogalmazott az egyik kommentelő.
Ezt írta ki közösségi oldalára:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor a motor felébred, többnyire ugyanolyan kifinomult és fürge, mint bármely más háromszelepes a piacon, bár a filmzene viszonylag jellegtelen, és teljes terhelés alatt a roncsolás határát súrolja.
Amikor a szorosan rokon Australt tavaly piacra dobták, bírálták a kuplung nélküli, szinkronizálatlan sebességváltó lomhasága miatt, amelynek öt áttétele van a belsőégésű motorhoz és kettő a villanymotorhoz – az egyiket a két erőforrás mindig megosztja, így összesen 15 áttétel áll rendelkezésre. A szoftverfrissítések – amelyeket az Australra is kiterjesztettek – némileg orvosolták ezt, és a Rafale sokkal intuitívabban vált, de az áttételek között továbbra is érezhető szünet van, és egy kis lendület, amikor a hajtást újracsatlakoztatják, és nehéz megtippelni, hogy mikor érkezik el.
Bosszantó, hogy bizonyos nagy terhelésű helyzetekben megfosztanak a saját sebességváltás lehetőségétől is, bár a kormány mögötti kapcsolók elegendő beállítást biztosítanak a regeneráció során ahhoz, hogy a fékpedál helyett használhassuk őket gurulás közben.

Ha azt gondoltad, hogy a .hybrid rendszer nehezen érthető, akkor lehet, hogy nehezen fogod megérteni a plug-in hibrid hajtáslánc bonyolultságait – ez az egyetlen, amely jelenleg elérhető egy Renault-ban, és furcsa módon kizárólag a Rafale számára fejlesztették ki.
Egyszerűen fogalmazva, míg egy „normál” PHEV-ben egyetlen segédmotor található a sebességváltóba integrálva, vagy az egyik tengelyt hajtja, a Rafale hajtáslánca körül három dolog található: egy 67 lóerős első tengelyen és egy 34 lóerős indítógenerátor a sebességváltóban – a full hibridből átvéve –, valamint egy második, 99 lóerős vontatómotor hátul.
Összességében a négy erőforrás együttesen érezhetően nagyobb, 296 lóerős teljesítményt biztosít – ez elegendő a gyors, de nem hihetetlen, 6,4 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsuláshoz.
Van itt egy összefüggés: az Alpine első, egyedi gyártású elektromos autóját, az A390-est, szintén három motor fogja hajtani, bár ennek oka inkább az első-hátsó és oldalirányú nyomatékelosztás változtatásának dinamikus előnyeire vonatkozik – ez kulcsfontosságú eleme annak, hogy egy nehéz autó könnyű legyen.
A Rafale PHEV kevésbé nyíltan sportos igényekkel rendelkezik, de természetesen az elsőkerék-hajtásról a változó összkerékhajtásra való váltás hatással lesz a kezelhetőségére (erre később még kitérünk).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük