„Köszönöm mindenkinek, aki segített Laár Andrásnak a nehéz helyzetében. Sajnos én is segítségre szorulok. Élelmiszer, gyógyszer, közüzemi számlák és tartozásaim is vannak.
Kérem, aki tud, segítsen. Előre is nagyon köszönöm. Megadom a bankszámla számomat.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
A C4 családi ferdehátúként meglehetősen kézenfekvő ár-érték arányt képvisel. A belépő szintű You felszereltségi szint, amely kizárólag a 99 lóerős mild hibrid modellel érhető el, 22 295 fonttól indul, ami a legfelső kategóriás, 134 lóerős hibriddel szerelt Max esetében 26 625 fontra emelkedik.
Egy-két rivális még olcsóbb, de ha figyelembe vesszük, hogy ez az autó 18 colos kerekekkel, szélesvásznú infotainment rendszerrel, alapfelszereltségű autonóm vészfékező rendszerrel és mindkét utassor számára szolgáló függönylégzsákokkal rendelkezik, akkor bőven kínálja az árát. Egy kis család számára, akik olyan autót keresnek, amely könnyedén és gond nélkül elvégzi az alapvető feladatokat, miközben jó fogyasztást és pihentető, hosszú menetű, klasszikus Citroën hangulatot kínál, a C4 mindezeket a követelményeket kielégíti – ráadásul vonzó áron. Igen, többet is lehetett volna tenni a belső tér felpezsdítéséért, különösen, ha megnézzük, mit alkot a Peugeot hasonló felépítésű autója. De akkor is.
Tehát, ha egy jó ár-érték arányú családi kisteherautót keres, amely kiemelkedik a szegmensben, a C4-nek ott kell lennie a listádon. De azok számára, akik a praktikumot vagy a vezetési élményt értékelik jobban, más autók jobban megfelelnek ezeknek a követelményeknek. A Rafale csúszós sziluettjének legnyilvánvalóbb hátránya a hátrafelé néző kilátás, ami kissé romlik, de a tolatókamera szépen kitölti az űrt.
Az utastér sikeresen egy csipetnyi exkluzív megjelenést kölcsönöz a Renault megfizethetőbb modelljeiből széles körben ismert környezetnek, bemutatva a palaszürke műszerfal tetejét, valamint az Alcantara (60%-ban újrahasznosított, natch) és bőr rögzítőelemeket.
De összességében meglehetősen sötét és szürke alkotás, amit árnyal a fényes fekete műanyag bőséges használata, és alig élénkít az ajtópanelek finom háromszínű varrása.
A fizikai kapcsolók viszonylag bőségesen vannak jelen, és kellemes tapintásúak és könnyen hozzáférhetőek. A vastag peremű kormánykerék – bármennyire is indokolatlanul szögletes – ismerős audio- és sebességtartó automatika kapcsolókat, valamint mindkét oldalon egy-egy panelt kapott a kielégítően reagáló haptikus gombok, amelyek pontosan ott vannak, ahol az ember elvárná őket.
A Renault folytatva a közelmúltban a tökéletesített ADAS és infotainment rendszereket, nem adott túl sok lehetőséget a Rafale érintőképernyőjének.
A klímaberendezés egyszerűen állítható egy sor kapcsoló segítségével, a kormánykerék oldalán pedig található egy gomb, amellyel aktiválhatók a tárolt ADAS-beállítások, így nincs szükség a törvényileg előírt „asszisztens” funkciók menet közbeni kikapcsolásának állandó zavaró folyamatára.
Maga a képernyő éles felbontású, a kezelőfelületek pedig logikusan elrendezettek, így gyorsan elsajátítható a használata, és útközben is könnyen használható.
Nagy, 30 cm-es, de úgy van megdöntve és elhelyezve, hogy ne takarja el a látóteret; és mivel álló, nem pedig fekvő tájolású, nem kell nyújtózkodni, hogy átnyúljunk az autó másik oldalára 110 km/órás sebességgel a rádiócsatorna váltásához.
Egy körbeölelő vezetőfülke-elrendezés részét képezi, egy 12,3 hüvelykes digitális vezetőkijelzővel és head-up kivetítővel együtt, amely segít meghitt és valóban vezetőközpontú környezetet teremteni.